donderdag 8 juni 2017

Happy Holidays

Goedemorgen dames hier is mijn 3e kerstkaartje vd week,
Ook deze is eernvoudig gehouden, anders wordt het gewoon
te duur met verzenden. De uitgebreide kaartjes zijn voor
familie en goede vrienden en die breng ik zelf rond.
Dan weet ik zeker dat ze heel aankomen.
Dit kaartje laat ik zien bij http://52weekstochristmas.blogspot.nl/





Ik zou zeggen kom morgen gerust even een kijkje nemen als je geen FB hebt.
Wens je een hele fijne dag toe en tot morgen misschien.


                                            Groetjes Ghea

8 opmerkingen:

trijntje zei

Leuke kaart Ghea. Met de kerst heb je wat meer speling met het gewicht. Tot 50 gram 1 tarief.. Dus dat valt mee. met verjaardags kaarten is dat anders tot 20 gram 1 zegel van 20 tot 50 gr 2 zegels. Dus het kan wat meer hebben met de kerst. Dat scheelt. Je kaart is erg leuke geworden. Je heb de speedy erin. Groeten Trijntje

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje Ghea...leuke details erop...

groetjes Rosina
DT 52 WTC

!neke zei

Heel geslaagd geheel !
Tja de portokosten zijn hoog voor een zware kaart , maar met de kerstzegels mag je
tot 40 gram ( dacht ik )
Groeten Ineke
DT 52 WTC

Jantine zei

Mooie kaart, mooi plaatje, Ghea.
Groetjes
Jantine

Pien Puk zei

Eenvoudig of niet, prachtige kaart(jes) Ghea

Je gaat als een trein met je kerstkaartjes.

Groetjes ook aan Ad,

Ina

Colien zei

Leuke kerstkaart, mooie details!
Gezellig dat je meedoet met onze wekelijkse uitdaging. Je voorraad groeit goed zo!
grtz.Colien
(DT52WTC)

Nancy Soetaert zei

mooie kaart, ook deze hieronder!
Fijne avond
Nancy DT52WTC

Diny zei

Leuk kaartje Ghea!
Groetjes Diny