maandag 6 maart 2017

make a Christmas Wish......

Goedemiddag allemaal, met dit kaartje wil ik mijn
kleindochter uitnodigen om in de kerstvakantie 
met ons mee naar Disney te gaan.....hoe leuk is dat
Ook wil ik met dit kaartje graag meedoen bij: 
gebruik lint of kant op je kaart, 






Ik heb er een easelkaart van gemaakt 





Is het geen leuke geworden, nu moet ik er nog eentje voor mijn 
kleinzoon maken van Cars is de opdracht.
Wens iedereen een hele fijne dag toe met veel knutsel plezier.


                                                      Liefs Ghea 

3 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Leuk kaartje Ghea,met deze verrassing zal ze wel heel blij zijn.Gr.joke

Dora zei

Gaaf!! Deze personages zijn helemaal in. Prachtige kaart

Christine Harrop zei

Super card! Thanks for sharing with us at Winter Wonderland. Good luck. Christine DT x