Volgers-Followers

zaterdag 11 maart 2017

Happy Birthday

Dit leuke kaartje in het rose doet mee aan de DDD challenge
Ik heb een leuke digi van Faery ink gekleurd die ik voor
mijn verjaardag heb gekregen van mijn vriendin.
Ik wilde haar ook graag hebben ik vind haar zo leuk, vorig
jaar kreeg ik er een mooie kaart mee van Plony.....ik was
er meteen mee in mijn nopjes dat begrijp je zeker wel.
Dit is mijn kaartje ermee geworden.....











De takjes en de bloemen zijn van crealies CLDD 34 & 36
DDD  470.713.118
pretty paper bloc PK9143 English Roses
Bedankt dat je even langs bent gekomen en tot ziens.


                                                          Liefs Ghea

6 opmerkingen:

Ellen zei

Super mooi kaartje Ghea...prachtig gecombineerd!
Gr Ellen

Plony zei

Superrrr......echt een hele gave kaart en mooi gekleurd je afdrukje. ik zag deze in de leeslijst en dacht...O ja...die was heel gaaf om te kleuren...Wist niet meer waar de kaart was heen gegaan maar nu weet ik het dus weer hahaha.
xxx Plony

Dora zei

Mooie kaart

Corrie zei

Wat is deze mal ook mooi van DDBD Ghea, je creatie is schitterend, je hebt mooi gekleurd in prachtige kleuren.
Lieve groetjes,Corrie

Pien Puk zei

Schitterend Ghea,

Heel mooi ingekleurd, altijd genieten als een eigen
gemaakt kaartje op je matje valt.

Je hebt ook een prachtig lay-out voor je blog!
Laat pasen maar komen.

Lieve groetjes Ina

Joke de Wit zei

Ohhh wat mooi Ghea.Gr.Joke