Volgers-Followers

zondag 12 februari 2017

Make your dreams happen

Vandaag een leuk kaartje gemaakt met DDD 470.713.139
ik doe met deze kaart mee aan de dutch doobadoo
sketch challenge #24 op FB
Ik heb de leuke cool dudes blokken gebruikt
cool dudes 6011/0315 het gewone blok en
lavie est belle cool dudes 6011/0381 nieuwe blok
Geweldig om mee te werken, zie hier mijn kaartje





Inplaats van bloemen heb ik een boom gebruikt, ik hou
niet zo van bloemen op een mannenkaartje vandaar.
Ik weet niet of het mag maar dat hoor ik vanzelf toch.


 


Een leuke bedel






Ik vind hem stoer geworden en wat vindt jij ervan......
Wens iedereen een fijne knutselmiddag toe en bedankt voor
het langs komen.



                                                   Groetjes Ghea

3 opmerkingen:

Nel zei

Het is een echte stoere kaart leuk zijn de mallen van Dutch Doobadoo toch, groetjes Nel

Gerrie's kaarten zei

Stoere kaart met een leuk plaatje.
groetjes Gerrie

Joke de Wit zei

Een echt mannenkaartje Bea mooi hoor.Gr.joke