zaterdag 14 januari 2017

Keep Christmas in your heart

Vandaag heb ik een label om te laten zien,ik heb hem vorig jaar
bij Jolanda door de brievenbus gedaan. Zij was degene waar ik
het laatste kaartje voor moest maken....was haar vergeten.
Ik heb altijd een vast schema en dat is gewoon fijn, op 5dec gaan
mijn kaartjes op de bus wie het te vroeg vind zet ze nog even
in de kast de rest hangt ze op.
De volgende dag breng ik de rest rond en klaar ben ik dan kan ik
kerststukjes maken en naar allerlei tuincentrums om ideeen op te doen.
En afgelopen jaar ging er van alles mis voor mij en mijn schema dan.
Dat zal dit jaar niet gebeuren nu ben ik weer tip top op tijd.
Vandaar dat ik het kaartje nu pas laat zien.....








Het design papier heb ik gewonnen bij WLVC en is een boekje van studiolight.
De rest komt uit eigen voorraad.
Wens iedereen een prettig weekend en heerlijk knutselen zou ik zeggen.
Ik ga zo even mijn moeder weg brengen met de auto dan haal ik haar aan
het eind van de middag weer bij haar zuster op. Want nu stuur je nog geen
naar buiten toch..........


                                       Liefs Ghea

4 opmerkingen:

lenywim35 zei

Neen Ghea het weer is er niet naar je Moeder te laten lopen naar haar zus. Wat heerlijk, dat je Moeder haar zus nog heeft. Maar ik moest even lachen, om je vergelijking met een .....
Je kaartje is prachtig geworden.Mooi rimpellint onderaan.
Dat heb ik ook nog liggen van vorig jaar. t Wordt tijd er iets mee te doen.
Maar heb al weer volop nieuwe dingen gekocht. Kom weer dagen te kort.
Vooral ook omdat op tafel een puzzle ligt van 1000 stukjes. Gezellig samen zoeken.
En af en toe rug rechten en bloggen.
fijn weekend Ghea. grts leny w

Plony zei

Wat een lieverdje Ghea....superleuk gedaan. Een heel jaar om weer nieuwe kerstkaartjes te maken....maar ik moet er nu nog even niet aan denken hahaha. Komt wel weer.
Fijn weekend, xxx Plony

Erica ♥ zei


Wat een handig schema gebruik je, geen stress.
Je kaartje is super mooi zeg ☺
Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-DDBD}

Jolanda zei

het is een prachtig kaartje en hij hangt nog steeds aan de kast hier en ja ik weet het het wordt tijd om ze er vanaf te halen, maar ik kan er nog zo van nagenieten.

Liefs Jolanda