woensdag 18 januari 2017

I ♥ mom

Goedemorgen maatjes sommige van jullie hebben dit kaartje al in een
flits voorbij zien komen, maar ik heb hem erweer afgehaald.
Dit was de wens van de a.s moeder om nog even te wachten tot vandaag.
Wij kregen met de kerst het fantastische nieuws dat wij voor de 3x opa en
oma mogen worden, wat het wordt maakt niet uit als het maar gezond is toch.
Omi is ook super trots dat haar 3e achterkleinkind onderweg is.
Dus jullie begrijpen het al ik moet veel geboortekaartjes maken.
En wat is er nu mooier dan een nieuw leven toch.....
Twee collega's van mijn man zijn ook in blijde verwachting en
ook daar maak ik een leuk kaartje voor, net als de vorige keer.
Kijk maar even mee:





Is het geen schatje geworden, ik ben er helemaal verliefd op.....en jullie



                                               Liefs Ghea

6 opmerkingen:

Erica ♥ zei


Gefeliciteerd dat jullie weer opa en oma gaan worden !
Je kaartje is schitterend ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-DDBD}

Corrie zei

Wat een geweldig nieuws Ghea, gefeliciteerd.
Je kaart is weer een beauty hoor, ook zo schattig met het treintje.
Ik wens je een gezond en creatief 2017.
Lieve groetjes,Corrie

Linda Timpers zei

Ook voor jou de beste wensen voor het nieuwe jaar.
Wat een leuk nieuws dat jullie opnieuw opa en oma hopen te worden.
Je kaartje is weer prachtig.

Groetjes Linda.

Plony zei

Gefeliciteerd met het mooie nieuws Ghea.....weer iets om naar uit te kijken.
Je kaartje is een schatje....prachtig gemaakt.
xxx Plony

Dora zei

Gefeliciteerd! wat mooi nieuws. Je kaartje is prachtig.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gefeliciteerd Ghea met dit superleuke nieuws. Dat is nog eens een goed begin van het nieuwe jaar. Nog de beste wensen van mij voor 2017. Dit babykaartje is echt allerliefst met het treintje en de mooie randen. Meteen een mooie binnenkomer voor het nieuwe jaar.
Lieve groetjes Miranda