vrijdag 13 januari 2017

Gezellige Leuke Sfeervolle Kerstdagen

Zojuist mijn eerste kerstkaartje geplaatst, voor het eerst doe ik mee bij Tiets
het lijkt me fantastisch om iedere maand 2 kerstkaarten te plaatsen.....ik
hoop dat ik het vol hou. En hieronder staat de eerste mooi in pasteltint.
Ik wil mijn kaartje meelatendoen bij: http://mybestiesdutchgirlsdesigns.blogspot.nl/
Alles Mag winterkaart










Met een leuke digi van My Besties, ik had haar wel een maatje groter mogen
maken ze is een beetje ieltjes uitgevallen.....volgende keer beter opletten.
Wat vinden jullie ervan? de volgende keer ietsje groter afdrukken of niet.....
Wat het antwoord ook zal zijn ik ga lekker het hele weekend kaartjes maken.
Het wordt behoorlijk snert weer en dan moet je gewoon binnen blijven en leuke
dingen doen toch, jullie misschien ook dan wens ik jullie heel veel plezier toe.




5 opmerkingen:

lenywim35 zei

Ik vind het een schatje. Het hoeft niet altijd groter de digi. Ik vind het heel fijntjes zo.
Hier is nog niets aan de hand met het weer. Gelukkig maar.
Zag er al erg tegenop, maar het waait hier nog niet eens. (Vrijdag 13-3 17.45 uur.
En die sneeuw is niet meer gevallen na half 9 vanmorgen.
Maar dit is Delft, dat zal wel schelen met de rest van het land.
grts leny w

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
hele mooie kerstkaart in zachte kleuren, voor mijn had ze wel wat groter mogen zijn..als je nou elke week een kerstkaart maakt, dan kun je ook meedoen bij 52 weeks..
Het zal vast wel stormen bij jullie..
fijn weekend,
groetjes,
Ans

Corrie zei

Je kerstkaart is prachtig Ghea, mooi van kleur en practige details, ik had de kaart ook iets groter afgedrukt.
Je kan hem ook mee laten doen bij My Besties Dutch Girls Designs.
Lieve groetjes,Corrie

Corrie zei

Is het toch nog goed gekomen Ghea, je kaart is zo mooi, dank je wel voor het meedoen bij My Besties Dutch Girls Designs, graag tot een volgende keer.
Lieve groetjes,Corrie

DOROTHY MADEREEL zei

Wat een mooie kaart is dit geworden. Mooi die zachte ijskleurtjes.Leuk dat je mij doet in onze challenge en we zie je graag een volgend keer terug.

groetjes,
Dorothy coördinator The Dutch My Besties