zaterdag 21 januari 2017

Birthday Girl

Ook vandaag post ik twee keer een kaartje, voor mijn
geboortekaartje moet je even door scrollen.
Dan nu mijn kaartje in het paars deze kan je poste
op FB bij Noor Design maak een paarse kaart.
Je hebt tot morgenavond de tijd dit hele weekend dus.
En dit is mijn kaartje geworden niet zelf verzonnen
het idee staat in het noormagazine...fantastisch blad.










Wat is dit paarse blok toch mooi 6011/0383
Alle mallen zijn noortjes geweldige verjaardagskadootjes om te krijgen.
Nou ik hoop dat jullie hem net zo mooi vinden als ik, dan ga ik me nu
voorbereiden voor de SOL van Tiets op maandagavond.


Bedankt voor het langs komen daar geniet ik erg van, wens iedereen
een heel fijn weekend.....en voor de zieken onder ons BETERSCHAP


                                                                   ♥♥♥ GHEA  ♥♥♥


                                 

2 opmerkingen:

Gerjon Aelbers zei

Dankjewel Ghea voor je lieve berichtje op het cards & scrap inspiratieblog op mijn boekje. Vind je kaartjes ook heel mooi.

Erica ♥ zei


Prachtig is je kaart in het paars ☺
Een fijne en gezellige (knutsel) zondag
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-10x10}