vrijdag 20 januari 2017

Big birthday hug

Hallo blogdinnen vandaag post ik mijn 2e kaartje voor
de eerste even doorscrollen....dat is een geboorte kaartje.
Maar dan nu mijn verjaardagskaartje deze heb ik gemaakt
naar aanleiding van de SOL van DDD van 11 januari,
toen kon ik niet meedoen had geen internet maar
Jolanda heeft hem op het blog van DDD geplaatst dankje
En dit is mijn kaartje geworden wat een mooi papier zeg








Het blok 6011/0383
DDD label 470.713.114
plaatje komt van internet
mal 6002/0699 nd
memento inkt paars

Ik ben er heel tevreden over en vindt hem heel mooi geworden.
Morgen komt er weer een nieuw geboorte kaartje op mijn blog.

                                                      Fijn weekend, groetjes Ghea

3 opmerkingen:

Nel zei

Zo deze is schattig Ghea, is wou ook mee doen maar internet viel ook bij mij steeds weg Ik ga ook nog even kijken of ik de sol kan vinden want ik zie echt hele leuke kaarten voorbij komen.bedankt voor je reactie en begrip veel liefs Nel

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ook dit is een mooie uitwerking van de SOL Ghea.Mooie stansen en papier heb je gebruikt.
Lieve groetjes Miranda

Plony zei

Heel leuk gedaan hoor Ghea.....inderdaad heel mooi papier en mooi opgebouwd je kaartje.
Fijn weekend, xxx Plony