zaterdag 10 december 2016

Twaalf dagen voor kerstmis

Goedemorgen dames leuk dat jullie even een kijkje komen
nemen op mijn blog.
Vandaag een soort schilderijtje gemaakt met lichtjes ik vind
hem heel leuk, ik had er namelijk ook zo eentje gehad van mijn
vriendin Yvonne. Natuurlijk met een ander plaatje.....zij heeft
me geholpen met het in elkaar zetten want dat is een hele klus
met dit als eind resultaat.

















Het is een beetje moeilijk op de foto zetten, in het echt is het een stuk duidelijker.
Mijn dochter heeft zelf een paard en die leek wel een beetje op het paard van
het plaatje.....ik dacht misschien vindt ze dit wel leuk.
En inderdaad ze was er heel blij mee.
Laat me weten wat jullie ervan vinden, ik ga nu gauw stoppen want ik ga
naar mijn zoon die vandaag 35 is geworden, fijn weekend allemaal en
bedankt voor het langs komen.


                                             Liefs Ghea

5 opmerkingen:

karin zei

Magnifiek mooi Ghea ! Prachtig gemaakt.
groetjes,
Karin

Corrie zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt Ghea.
Wat een mooie sfeer zal er bij je in huis hangen als de lampjes branden.
Top gemaakt.
Lieve groetjes,Corrie

Erica ♥ zei


Wat prachtig, gaaf gemaakt ☺
Een fijne en gezellige (knutsel) zondag
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-Hert-rendier-ree}

Muuske zei

Prachtig gemaakt Ghea.Leuk met de lampjes erin.Nog gefeliciteerd met jullie zoon zijn verjaardag.groetjes Margo.

Juliz Design Post zei

Oh I can see why your daughter loved this, it's a super design.
Julie x