dinsdag 20 december 2016

Enjoy the little things

Goedemorgen dames voor degene die het nog niet hebben
gezien op FB gisteren..... vandaag op het blog te zien.
Mijn DDD mok 470.713.589 gemaakt met het prachtige
Lavie  est Belle Christmas Carol 6011/0382 dit bloc
kregen wij trouwens op de vriendinnendag 3 dec hoe
leuk is dat. Ik heb er een kaartje mee gemaakt voor
Marja en Daan met theezakjes erin.
Kijk maar even mee:








Ik vind hem helemaal leuk en de ontvangster ook, bedankt voor het langs
komen en een hele fijne dag nog.
Ik ben wat grieperig keelpijn verkouden enz enz ik zag het niet zitten om
gisteren naar de tandarts te gaan, nu moet ik volgend jaar bahhh niet z n
leuk voor uitzicht, maar ik ben blij dat hij eris hoor. Wens jullie een fijne dag toe.


                                               

4 opmerkingen:

lenywim35 zei

Heel mooi gedaan. Maar niet alvast in de war zitten. Die griep is al vervelend genoeg. grts leny

Margo zei

Erg mooi Ghea !

Antoinette Voorn zei

Super mooi Ghea , gaaf kerst designpapier! hihihi... Ik wens je veel sterkte bij de tandarts , hou jetaai!

Erica ♥ zei


Heel gaaf gemaakt ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-Hert-rendier-ree}