zondag 11 december 2016

Een schitterende Kerst....

Goedemiddag dames vandaag heb ik een creatie gemaakt in
een 3D fotolijstje met lichtjes, ik wil graag meedoen bij:
http://wlvc.blogspot.nl/ challenge 80 Alles mag
creatie nr 25

Ik hem hem gemaakt voor mijn beste vriendin Yvonne
kijk maar even mee,








Ook hier zitten lichtjes in,dus niet z n scherpe foto helaas.





In het echt ziet het er prachtig uit, misschien dat ik morgen een betere
foto kan maken. Wens iedereen een hele fijne avond toe, bedankt voor het
langs komen en jullie leuke reacties.



6 opmerkingen:

Juliz Design Post zei

Such a pretty festive card with a great mix of die cuts and cute vintage characters.I love how it lights up.
Julie X

trijntje zei

Prachtige kaart Ghea. Wat een idee het licht erachter het ziet er nu al heel mooi uit ondanks dat je hetzelfde niet zo duidelijk vindt. Groeten Trijntje

Erica ♥ zei


Wat een gaaf idee,
echt mooi gemaakt ☺
Fijne avond !
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-Hert-rendier-ree) }

Plony zei

Hij is weer gaaf Ghea....heel leuk gedaan. Volgens mij was je vorig jaar ook al met deze lichtjeskaarten bezig....of vergis ik me? Het is een heel leuk idee en in december kun je niet genoeg lichtjes in huis hebben....gezellig.
Dankjewel voor deze bijdrage aan onze laatste challenge bij WLVC.
xxx Plony

Henriëtte zei

Wauw, wat een originele creatie Ghea. Prachtig gemaakt hoor, daar zal je vriendin zeker heel blij mee zijn.
Dank je wel voor je deelname aan onze allerlaatste challenge.

Groetjes Henriëtte

Jacqueline DH zei

Wat een lief vintagekaartje! ! bedankt voor je deelname aan deze laatste challenge bij WLVC!

Gr. Jacqueline