vrijdag 25 november 2016

Merry Christmas

Goedemorgen dames vandaag heb ik een vintage kaartje/
doosje gemaakt.....voor mijn doen best goed.
Ik wil graag meedoen bij: http://wlvc.blogspot.nl/2016/11/challenge-79
gebruik kinderen op je kaart/creatie en dit is het geworden,















En dit is dan het eind resultaat, alleen nog een paar bonbons erin en mijn
kadootje is klaar voor de hobbywinkel.
Wens jullie een heel fijne dag toe, ik ga eerst mijn moeder helpen, en daarna
gaan mijn vriendin en onze beide moeders naar Global tuincentrum in
Zwaanshoek heerlijk genieten van al dat moois voor de kerst.



                                    Groetjes Ghea

8 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

ziet er erg leuk uit ! mooie details
grtjs,martina
x

Margo zei

Wat prachtig Ghea !

trijntje zei

heel leuk dit doosje voor bonbons. erg mooi gemaakt. groeten Trijntje

Linda zei

Wat leuk gedaan
gr linda

Plony zei

Wat gaaf gedaan Ghea...ziet er super uit. Leuk om eens zoiets voorbij te zien komen...Ik houd wel van afwisseling. Dankjewel voor je deelname aan onze WLVC challenge.
Fijn weekend, xxx Plony

Jacqueline DH zei

Wat een mooi bonbonschaaltje is dit geworden zeg! Echt leuk gemaakt. Bedankt voor je deelname aan WLVC!

Gr. Jacqueline

Henriëtte zei

Wat een supermooi doosje in kerstsfeer heb je gemaakt.
Leuk dat je meedoet met de challenge bij WLVC.

Groetjes Henriëtte

Odette Moreau zei

Wat een prachtige creatie Ghea ! Heel erg mooi plaatje en de kantjes daar ben ik dol op ...
Dank je wel voor je deelname aan de challenge van WLVC.
Groetjes, Odette.