zondag 1 mei 2016

Kerst Knuffels

Vandaag een kerstkaartje om te laten zien het is een
heel eenvoudige deze keer.
Ik wil hem mee laten doen bij:
http://52weekstochristmas.blogspot.nl/ Kerstman
Ik weet niet of hij aan de beschrijving voldoet het
is namelijk een kerstman in wording........












Ik vind hem heel erg leuk, en tenslotte is het een kerstman toch!!!!! 
Ik wacht het af.....wens iedereen een hele fijne avond.
Helaas deze kerstman voldoet niet aan de eisen dus doet de andere mee.



                                           Hartelijke groetjes van Ghea                                                  

4 opmerkingen:

Corrie zei

Ik kan daar niet over oordelen natuurlijk, maar met de muts op is het volgens mij ook een klein kerstmannetje Ghea.
Ik vind je kaart beeldig, mooi in deze rood/wit kleuren.
Lieve groetjes,Corrie

Anita Kuiper zei

Het is wel een heel lief klein kerstmannetje!
Groetjes Anita

trijntje zei

Wat een lief kerstkaartje Ghea. Groeten Trijntje

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Hij is erg schattig Ghea, maar we bedoelen echt een oude kerstman met een baard. Jammer dat je dan niet mee kan doen met de challenge, maar toch een leuk kaartje heb je gemaakt. Groetjes Ingrid 52 WTC.