zondag 1 mei 2016

Dear Santa All I want for Christmas

Dit is mijn tweede kerstkaartje voor vandaag, het thema
bij: http://52weekstochristmas.blogspot.nl/ gebruik een Kerstman
op je kaart, en deze is het geworden.








Dit maal wel een echte kerstman gebruikt, al hoewel ik ze nooit op 
het strand tegen kom jij wel. 
Deze doet alleen mee aan de challenge als de andere niet aan de eisen voldoet.
Niet denken dat mijn stempel is mislukt ik wilde deze een beetje wazig.
Wens iedereen een hele fijne week toe het schijnt mooi weer te worden.



                                                                 Groetjes van Ghea                             

8 opmerkingen:

Corrie zei

Ook dit is een prachtige kerstkaart en Santa op het strand, ik heb het nog nooit gezien.
Mooi gemaakt ghea.
Lieve groetjes,Corrie

Joke de Wit zei

Mooi Ghea je vorige is heel grappig.Gr.Joke

corryskaart zei

hoi ghea
nou dit zijn echt twee geweldig mooie kaarten want zag de vorige ook voorbij komen zien er beidde geweldig uit!!
grt corry

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Hoi Ghea, dit is de goed kerstman. Je andere kaartje heb ik verwijderd, de link in ieder geval. Dit is een hele mooie geworden... Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

marian zei

Twee prachtige kerstkaarten heb je gemaakt. Prachtige kanten mal er omheen.
Kun je de rest eenvoudig houden.
Groetjes van Marian.

Suzan zei

Prachtige kerstkaart Ghea!
Groetjes Suzan

Diny zei

Wat leuk gedaan Gea....en wat een leuke kerstman!
Groetjes Diny

Sylvia zei

Ik denk dat de Kerstman alle sneeuw en kou ook wel eens zat is :) Erg leuke gedaan! Groetjes Sylvia DT 52 WTC