donderdag 26 mei 2016

40e Anniversary

Goede avond allemaal wat was het heerlijk weer vandaag,
ik heb heerlijk genoten met mijn vriendin Yvonne.
We zijn een dagje naar de Libelle Zomerweek geweest, en
we zijn goed geslaagd.
Maar dan nu waar het om gaat....mijn kaartje gemaakt voor mijn
zwager en schoonzuster die 4juni 40 jaar zijn getrouwd.
Is het niet geweldig, en dit is mijn kaartje geworde




Voorkant op het label staat onze naam,




Binnenkant het bruidspaar,





Binnenkant links,





Hier heb ik de leuke vogeltjes mal gebruikt die ik van mijn schoondochter
en zoon heb gekregen met nog 3 andere malletjes en een geweldige
workshop met Natascha in het vooruitzicht op 17 juni heerlijk naar
Noor in Waspik.
Wens iedereen nog een gezellige avond en tot ziens maar weer.












12 opmerkingen:

Marguerite zei

Wat een mooie kaart Ghea,
Zijn ze vast heel blij mee.

Wil Frutsel zei

Wat een prachtige huwelijks jubileumkaart in prachtige kleuren en mooie accenten Ghea. Het paar zal hier wel heel blij mee zijn. Altijd heel persoonlijk met een foto van het paar!!
xx Wilma

Corrie zei

WAt heb je deze kaart prachtig gemaakt Ghea, als je zo.n beauty mag krijgen als je 40 jaar getrouwd bent, nou dan ben je een bofferd hoor, zo mooi.
Lieve groetjes,Corrie

Anita van Merode zei

Prachtig kaartje met vele mooie details.
Gr Anita

Plony zei

Prachtige kaart Ghea....mooi hoe overal iets te bewonderen valt...binnenkant, buitenkant ...echt super. Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad en natuurlijk geweldig dat er nog leuke dingen op je staan te wachten. Lekker genieten.
xxx Plony

Tineke van der Linden zei

Een schitterende kaart heb je gemaakt! Heel persoonlijk met hun trouwfoto. Het zal vast gewaardeerd worden.
Groetjes Tineke

Gaby Dierx zei

Mooi van buiten én van binnen!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Joke de Wit zei

Prachtig Ghea,altijd leuk om een persoonlijke kaart te krijgen.Gr.Joke

Nel zei

Prachtig is deze kaart weer , ik geniet er weer van gr Nel

Juliz Design Post zei

Lovely design, so pretty.
Julie x

Muuske zei

Prachtige kaart Ghea.Mooi hoe je alle kanten hebt bewerkt.Leuk dat je hun foto erbij hebt gebruikt.Groetjes Margo.

Dora zei

Mooie kaart en leuke stans heb je gekregen. En dan nog wat in het vooruitzicht...helemaal goed zo! Veel plezier.