dinsdag 8 maart 2016

Een opkikkertje

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien dat ik voor Wilma heb gemaakt.
Wilma heeft best een zware operatie ondergaan en heeft nog veel pijn,
Maar af en toe laat ze ons alweer een mooi kaartje zien superrrr
Bedankt voor de prachtige kaart die ik voor mijn verjaardag mocht
ontvangen.....heel mooi
Dan nu mijn kaartje:











Ik hoop dat jullie mijn kaartje allemaal leuk vinden, en Wilma ik hoop dat je                       
pijn gauw gaat afnemen en dan opknappen heen.       



        









10 opmerkingen:

Wil Frutsel zei

Hij is werkelijk prachtig, en ik kan het weten want ik heb hem vandaag ontvangen.
Super veel dank Ghea!!
xx Wilma

martina's kaartjes zei

daar voel je je helemaal wel al beter mee ! mooi
grtjs,martina
x

corryskaart zei

nou met zo vrolijke en prachtige kaart word wilma zeker heel blij en vrolijk
groetjes corry

karin zei

Mooie beterschapskaart Ghea.
groetjes,
Karin

Corrie zei

Mooi gemaakt Ghea, hier zal Wilma blij mee zijn.
Lieve groetjes,Corrie

trijntje zei

Wat een mooie kaart heb je voor Wilma gemaakt. Groeten Trijntje

Creahannie zei

Super mooie kaart heb je voor Wilma gemaakt,
Gr Hannie

Ina Twigt zei

Wat leuk dat je een kaart voor Wilma hebt gemaakt.
Hij is erg mooi! Groetjes Ina

Dora zei

prachtige kaart.

Muuske zei

Vrolijke opkikker kaart.Daar mee knap je zeker gauwer op.groetjes Margo.