vrijdag 12 februari 2016

WINTER......

Hallo blogdinnen ik wil eerst graag Anja en J.M. Jacobs/van den Boom
hartelijk welkom heten, leuk dat jullie mij gaan volgen.
Ik probeer om zoveel mogelijk verschillende soorten kaartjes
en creaties aan  jullie te laten zien.
Vandaag wil ik graag meedoen bij:
http://wlvc.blogspot.nl/2016/02/challenge-nr-62  kaartje no.19


















Ik ben er wel tevreden mee......iedereen hartelijk dank voor het langs
komen, ik hoop dat je inspiratie hebt opgedaan op mijn blog.
Fijne dag verders



14 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Wat een mooie winterse tag!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Margo zei

Wat een prachtige vintagekaart !
Groetjes
Margo

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
je hebt een prachtig, vintage label gemaakt,
groetjes,
Ans

Ellen zei

Prachtig deze tag...mooi gemaakt hoor en top kleuren!
Liefs Ellen

Dora zei

Een hele mooie tag! Alles past prima bij elkaar.
zo mooi.

Wil Frutsel zei

Een prachtig winters kerstlabel Ghea. Mooie mal en een heel mooi nostalgisch plaatje heb je erop verwerkt!!
xx Wilma

Juliz Design Post zei

Beautiful tag and lovely design.
Julie x

Antoinette Voorn zei

Hele mooie tag Ghea! Daar mag je wel meer dat tevreden over zijn hoor hihihi prachtig...

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie winterse creatie Ghea. Heel mooi zoals je dat label gedecoreerd hebt. Het is een plaatje...
Lieve groetjes Miranda

Cindy zei

Prachtige tag Ghea, wat een leuke afwerking. Groetjes, Cindy

Corrie zei

Wauw Ghea, wat heb je een prachtige tag gemaakt, mooi opgebouwd en zo lekker vintage, mooi hoor.
Lieve groetjes,Corrie

Muuske zei

Prachtige winterse label heb je gemaakt Ghea.groetjes Margo.

Plony zei

Wat een prachtige tag Ghea....mooi plaatje erop en zo mooi van kleur....Heel gaaf!Dankjewel voor deze bijdrage aan onze challenge bij WLVC en een hele fijne Valentijnsdag vandaag. xxx Plony

Jolanda zei

Wat een leuke tag is dit geworden en wat een heerlijk winters sfeertje heb je ervan weten te maken. gezellig dat je weer meedoet met onze challenge van WLVC en een hele mooie en fijne valetijnsdag wems ik jou.

liefs jolanda