zondag 14 februari 2016

Valentijn Pocket Letter

Hallo blogmaatjes vanavond nog even gauw een VPL
deze wil ik mee laten doen bij:
http://thatcraftplaceblog.blogspot.co.uk/  Anything Goes
uitslag 27febr kaartje nr12
Omdat gisteren mijn oude computer het begaf en ik in-
middels een andere heb moet ik weer veel dingen
opnieuw aanleren.....ben van windows 7 naar 10 gegaan.
Dus alles werkt net een beetje anders, maar ik wil jullie
toch op de valreep mijn Valentijn Pocket Letter laten zien.

















Het ontwerp is van  Tiets en je kunt het bestellen bij:
www.Kimya.nl
Wat ontzettend leuk toch.
Wens iedereen een fijne Valentijn toe.








9 opmerkingen:

Corrie zei

Mooi gemaakt Ghea, de liefde straalt ervan af, zo gaaf met al die harten.
Het is even wennen, maar ik zou Windows 10 niet meer willen missen, jij bent handig met de computer, dus dat komt wel goed.
Lieve groetjes,Corrie

Margo zei

Wat een prachtige pocketletter ! Heel mooi gedaan ! Het is weer even wennen windows 10 maar dat lukt binennkort als een fluitje van een cent !
Groetjes
Margo

Irene zei

Als je straks alles uit de knoop hebt zul je blij zijn met Windows 10 Ghea n je pocketkaart is enig geworden!!!

xx Irene

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie pocketletter heb je gemaakt Ghea, de romantiek straalt ervan af.
Succes met je nieuwe computer.
Lieve groetjes Miranda

Wil Frutsel zei

Prachtig Ghea, veel moois te bewonderen in prachtige kleuren en details!!
xx Wilma

Dora zei

Leuk gedaan en succes met de nieuwe computer.

Muuske zei

Prachtige pocket letter.Mooi zo in de liefde.Veel succes met de computer.groetjes Margo.

Ina Twigt zei

Leuk is je pocketletter.
Ik wil er ook nog steeds een maken.
Groetjes Ina

Jolanda zei

Ziet er weer schitterend uit Ghee valetijn is alweer voorbij maar je pocketletter is een bjoetie heel erg leuk gedaan.

liefs Jolanda