zondag 31 januari 2016

Wind in my sails

 Margo hartelijk welkom op mijn blog, en alle andere dames wens
ik een goedemiddag en leuk dat jullie weer langs komen.
Vandaag een maritiem kaartje uit het blok summer at the beach 14
Geweldig als je niet zoveel tijd hebt of inspiratie....maar
je kan het ook gewoon bij je eigen creatie gebruiken.
Fijn om mee te werken, dan nu mijn kaartje









Maak er een gezellige dagvan..... ik ga zo even naar mijn zwager en schoonzuster 
even gezellig bij kletsen over onze gezamelijke kerstvakantie. 




12 opmerkingen:

Margo zei

Wat een prachtige kaart Ghea ! Bedankt voor je warme welkom en geniet van je dag !
Groetjes
Margo

Jolanda zei

Weer een prachtig kaartje geworden ghee en jij ook een fijne zondag verder.

liefs Jolanda

Corrie zei

Het is een heerlijk zomers kaartje Ghea, daar worden we blij van met dit sombere weer.
MoLieve groetjes,Corrieoi gemaakt, geniet van je uitje naar je zwager en schoonzus.

trijntje zei

Leuk! Ghea. Ja als je even snel moet heb je inderdaad al gauw een. Mooie kaart. Groeten Trijntje

Muuske zei

Hoi Ghea de wind die was er vandaag wel voldoende.Je kaartje is weer schitterend.groetjes Margo.

Mar Knutsel zei


Prachtig kaartje, en de wind in de zeilen is zeker met deze wind.

Groetjes Marian

Esmeralda de Feber zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt,
het past allemaal leuk bij elkaar.

Groetjes Esmeralda

Wil Frutsel zei

Een prachtige mannekaart Ghea, mooi met de zeeaccenten!!
xx Wilma

Marlies zei

Een hele mooie sfeervolle maritieme kaart. Ik krijg al helemaal zin in de zomer! Prachtig gemaakt. groetjes, Marlies

Ina Twigt zei

Prachtige mannenkaart!
Groetjes Ina

Creahannie zei

Erg leuke kaart hoor.,

Gr Hannie

Anja zei

Wat zijn deze vellen leuk hè.
Ik heb er ook een aantal van liggen, gewoon voor het geval er weinig tijd of inspiratie is.
Ik vind je kaartjes erg leuk!
Lieve groetjes, Anja