vrijdag 15 januari 2016

Welcome little one

Allereerst wil ik Esmeralda van harte welkom heten, leuk dat je mij
wilt gaan volgen dank je wel.
Vandaag wil ik graag mijn kaartje posten bij:
http://wlvc.blogspot.nl/2016/01/challenge-nr-61 Alles mag met kantje
kaartje nr 64
http://craftaddictionchallenge.blogspot.nl/  Nieuw begin
met kaartje nr 63
En dit is mijn creatie geworden.....





Ik hoop dat jullie het een beetje kunnen zien, het plaatje is namelijk op
glimmend papier afgedrukt.





Ik heb gebruikt DDD 470.713.111 
kant en bloemen uit eigen voorraad 
hartjes charm 
strik 6002/0183 ND  en 6002/0386  
het babyplaatje en de schoentjes komen van pinterest 


Ik wens iedereen een heel fijn weekend en pas op het kan weer glad worden.




13 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Wat een schatje, leuk modelletje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Ans Gilbert zei

Prachtige vintage babykaart heb je gemaakt,
wat een mooi plaatje..mooi kantje..top kaartje heb je gemaakt,
groetjes,
Ans

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Ghea, wat een lieve vintage babykaart laat je zien. Mooi modelletje, lief plaatje en prachtig kant. Wat zijn die baby-schoentjes lief die je van internet af hebt gehaald, ze passen er perfect bij...
Lieve groetjes Miranda

Jolanda zei

Wat een lief babykaartje en dan ook nog is in mijn favoriete kleuren helemaal top. Jij ook een heel fijn weekend gewenst.

Liefs Jolanda (wlvc)

Corrie zei

Prachtig gemaakt Ghea, de strik vind ik ook schitterend gemaakt.
Lieve groetjes,Corrie

Liesbeth zei

Hoi Ghea, wat een lief kaartje heb je gemaakt, alleen staat er op het vintageblog geen afbeelding van je kaartje, misschien dat je dat nog even kunt aanpassen, heel erg leuk nl. dat je meedoet bij WLVC. gr. Liesbeth

trijntje zei

Hoi Ghea. Wat een lief babykaartje heb je gemaakt,. Groeten trijntje

lenywim35 zei

Wat een plaatje van een kaartje Ghea. De ontvangster kan niet anders of ze wordt er blij van. gr leny w

Muuske zei

Prachtig lief baby kaartje.groetjes Margo.

Leni zei

Prachtige rose baby kaart.
groetjes leni

Plony zei

Wat een dotje.....het blijft toch een feest zo'n schattige babykaart. Ik houd er wel van.
Dankjewel voor je bijdrage aan onze challenge van WLVC, xxx Plony

Jolanda's Hobby Kaarten Studio zei

Hoi Ghea kaartje nr 2 ook helemaal geweldig! En helemaal top dat je 2 x meedoet bij craftaddiction challenge. Groetjes Jolanda ( CA-dt )

Jacqueline DH zei

Wat een lief babykaartje Ghea! bedankt voor het meedoen met WLVC!

gr. Jacqueline