vrijdag 8 januari 2016

Lets Party

Hallo blogmaatjes het is alweer een tijdje geleden dat ik iets
heb gepost maar hier is dan eindelijk mijn 1e kaartje/vlopje
Het is de Dutch Envelop Art Scalop van DDD
daarop designpapier van docraft PMA160203 6x6
stempel 6410/0029 ND
lets party 6002/0427 ND
Happy birthday 6002/0298



Ik heb er voor gekozen om de envelop los te laten,en haar dicht
te maken met een bandje er omheen.
Kijk maar even mee:




binnenkant 




je zou hem zo dicht kunnen plakken maar hoeft niet





En zo is het geworden, ik vind het papier helemaal geweldig lieve zachte kleurtjes.
Voor iedereen die ik vergeten ben nog de aller beste wensen voor een gezellig 
creatief maar vooral een gezong 2016.



8 opmerkingen:

lenywim35 zei

Heel leuke enveloppe Ghea, mede door de gezellige kleurtjes.
grts leny w

Ina Twigt zei

Prachtige envelop.
Groetjes Ina

Joke de Wit zei

Mooi gemaakt Gea.Gr.Joke

karin zei

Ziet er leuk uit Ghea, mooie details op de envelop.
groetjes,
Karin

Muuske zei

Leuke envelop.Mooi gemaakt.Mooi zo met een bandje er om heen.groetjes Margo.

Cindy zei

Wat ontzettend leuk gedaan Ghea! Ontzettend leuk papier heb je gebruikt! Fijn weekend Groetjes, Cindy

Leni zei

Leuk om weer eens wat anders te zien dan een kaart, echt leuk gedaan.
En ook voor jou nog de beste wensen.

Groetjes Leni

Doris zei

Hoi Ghea,
Super leuk je envelop handig zo .
Heel mooi party envelop !
Groetjes Doris