maandag 25 januari 2016

Happy birthday

Hallo blogdinnen ik zag dat er volgers verdwijnen dat komt door
blogger.....Volg je dus blogs zonder een Google-account dan raad
ik je aan om een Google-account aan te maken en opnieuw
aan te melden bij de blogs die je graag wilt blijven volgen.
Nu genoeg hierover ik wil dit kaartje posten bij:

http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/2016/01/2016-gebruik sketch
en hier is ze dan...........










Ik vind het een heel gezellig kaartje geworden......en wat vindt jij

Fijne dag allemaal xxxGhea




13 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Schitterend kaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Irene zei

Zeker een gezellig kaartje Ghea!
Aan FB doe ik niet, bloggen is veel persoonlijker dan die makkelijke duim omhoog en ik heb er mijn handen ook meer dan vol aan!

xx Irene

carla zei

Een prachtige kaart.
Hele mooie mallen op gebruikt en super leuk samengesteld.
Groetjes,
Carla

Joke de Wit zei

Lief plaatje heb je gebruikt Ghea mooi kaartje geworden.Ik sla ook wel eens een dag over hoor.Gr.Joke

trijntje zei

Wat een mooi roze kaart is dit Ghea. Groeten Trijntje

Muuske zei

Prachtig kaartje Ghea.Heel romantisch.Jammer dat er mensen gaan voor die reden.Ik probeer meestal een berichtje achter te laten maaaaaaar dat lukt niet altijd.groetjes Margo.

Wil Frutsel zei

Een prachtig Kaartje Ghea!!
xx Wilma

Hennie Kloppenburg zei

Een prachtig kaartje Ghea. Ik kom er ook meestal niet toe om reacties te plaatsen, maar ik geniet wel van alles wat erlangs komt
gr. Hennie

Dora zei

Mooie kaart.

Bernadet zei

Mooie kaart en geweldig leuke stanzen heb je gebruikt.
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!

Engelchen zei

Wat een prachtig kaartje.
Dank je wel voor je deelname aan Cheerful sketches.
Groetjes Geesje DT

Creaine zei

mooi gemaakt, gezellig dat je meedoet bij Cheerful.
Groetjes van Ine (DT)
http://creaine-challenges.blogspot.nl/

Margreet zei

Supermooi kaartje Ghea!
Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet