vrijdag 4 december 2015

Kerstgroeten uit IJsland

Goedemorgen dames zijn jullie ook nog druk bezig met de
kerstkaarten, nou ik moet er nog vijf maken dan ben ik klaar.
Voor mijn zoon en schoondochter en haar ouders heb ik een
pocket letter gemaakt als kerstkaart. Zij zijn namelijk in mei
in IJsland geweest dus een paar foto s en plaatjes bij elkaar gedaan
en dit is het geworden.







Deze is dus van Oma Alie en Pake met de kleinkinderen 








En deze van Ronald en Tanja en kids weer eens iets anders.
Ik vind ze helemaal leuk en jullie..........
Ik wens jullie voor morgen een gezellige pakjesavond toe.


.



6 opmerkingen:

lenywim35 zei

Dat is best veel werk geweest, maar een dankbaar cadeau. gr leny w

carla zei

Leuk en mooi gemaakt.
Ijsland wauw, zou ik ook wel eens willen zien.
Groetjes,
Carla

Ina Twigt zei

Wat een gave pocketletter.
Groetjes Ina

trijntje zei

Wat prachtig heb je dit gemaakt Ghea. En zo leuk persoonlijk met de kiekjes erbij. Dit valt vast goed in de smaak. Groeten trijntje

Wil Frutsel zei

Prachtig gedaan hoor. Het lijkt me ondanks de kou heerlijk daar !!
Fijne Sinterklaasavond !!
xx Wilma

Muuske zei

Hoi Ghea,heel leuk gemaakt echt een andere kerstkaart.Leuk dat je hun foto;s erop gebruikt hebt.Mooie herinnering om te bewaren.Dank je wel voor je prachtige kerstkaart.Jij bent er op de tijd mee.Hier gaan ze maandag op de post.Fijne sinterklaas avond.groetjes Margo.