woensdag 9 december 2015

Be filled with JOY

Goedeavond maatjes hier weer een kerstpost van mij de
laatste van dit jaar voor mij.......ik ben klaar!!!!!
Ik ga natuurlijk gewoon verder met het maken van kerst/
kaarten maar deze zijn voor volgend jaar haha.
En dit is mijn kaartje geworden kijk maar even mee,













Verder wil ik Margo, Corry  en Annelies bedanken voor hun prachtige 
kerstkaart die ik mocht ontvangen superrrrrr.
Verder een nog hele fijne avond en bedankt voor het langs komen.


                                               Groetjes van Ghea



11 opmerkingen:

Corrie zei

Hallo ghea
Jij bent mooi op tijd klaar met je kerstkaarten lees ik.
Wat is die want leuk, mooi hoe je alles er op hebt verwerkt, héél mooi gemaakt.
Lieve groetjes,Corrie

Dora zei

Wat fijn dat je kerstkaarten klaar hebt.
prachtig handschoen, Ook zo mooi versierd. Super!

Marguerite zei

Als laatste is dit ook meteen een prachtige kaart geworden. Nu lekker aan de slag voor volgend jaar. Of gewoon nog dit jaar omdat je iemand vergeten bent. Hihi...

lenywim35 zei

Leuk gedaan. Ik heb ook al een stapel op de post. Morgen weer wat. gr leny w

Ina Twigt zei

Prachtige kaart, leuk model met de want!
Groetjes Ina

Anita zei

Wat een beauty is het geworden deze want!
Groetjes Anita

Muuske zei

Prachtige want heb je gemaakt.Mooi versiert.Fijn dat jij ook klaar bent.groetjes Margo.

Irene zei

Een beeldige handschoen Ghea!
Ook ik ben klaar, 56 kaarten op de post....klus geklaard!

xx Irene

corryskaart zei

hoi ghea
wat een leuke winterse want en ook ik ben klaar voor dit jaar en ben begonnen voor volgend jaar net als jij ,hihi
groetjes corry

Wil Frutsel zei

Prachtig Ghea, heel mooi gemaakt. Ik kan zien dat je hier heel veel aandacht aan hebt besteed !!
xx Wilma

Jolanda zei

Hij ziet er geweldig uit Ghea heel leuk gedaan en je blog ziet er ook weer geweldig uit altijd weer een verrassing om hier te komen op je blog.

liefs en groetjes Jolanda

ps dank je wel voor je kaart.