vrijdag 13 november 2015

DENNEBOOM o denneboom

Vandaag post ik voor de tweede keer een kerstcreatie en wel bij:
http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/ challenges 50 KERST
en bij: http://www.de-egel.blogspot.nl/ KERST kaart 2
En dit is het geworden kijk maar even mee........





Het is heel moeilijk foto s te maken op zolder altijd te weinig licht, ik hoop
dat jullie toch een goede indruk kunnen krijgen van mijn creatie.











Voor mijn andere kaartje even door scrollen a.u.b zo dit schiet al op, ik moet
bog 1 kaart af maken. Ik was met 3 dingen tegelijk bezig om gek van te worden.
Bedankt voor het langs komen en jullie leuke reacties. 



WARME GROETJES GHEA 






15 opmerkingen:

Ellen zei

Schitterende creatie hoor....love it!
Liefs Ellen

corryskaart zei

een erg leuke/mooie creatie en zo sfeervol voor de kerst!!
groepjes corry

Ina Twigt zei

Leuke creaties heb je gemaakt.
Groetjes Ina

Leni zei

Flink je best gedaan ziet er leuk uit.

Groetjes leni

Muuske zei

Zoooooo Ghea jij bent wel heel goed bezig.Nog een prachtige kerst creatie.Mooi met de lampjes erin.Het word gezellig bij jullie in huis.groetjes Margo.

Marguerite zei

Wat lief die bambie's..

Erica ♥ zei


Ohh wat schitterend gemaakt, mooie kleuren,
en zo gaaf met die lampjes ☺
Je kunt we mee doen met onze challenge bij De Egel...
Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat gezellig in die zachte kleurtjes. Als de lampjes aan zijn ziet het er ook 's avonds gezellig uit. Mooi gemaakt Ghea...
Dank je voor je deelname aan de november-challenge bij de Egel.
Lieve groetjes Miranda (dt de Egel)

Jolanda zei

Geweldig Ghee bij mij ligt hij nog in de verpakking, maar wat is het mooi gedaan en juist zo leuk door de niet standaard kleuren voor de kerst. TOP meis.

Liefs jolanda

Erica ♥ zei

En bedankt dat je meedoet met onze 'KERST' Challenge !
Een fijne en gezellige (knutsel) zondag
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

Wil Frutsel zei

Ohh wat mooi en lief gemaakt. Prachtig met de lichtjes erin!!
xx Wilma

Henriette zei

Hoi lieve Ghea - ff bij je buurten - wat een mooie creaties heb je weer gemaakt - TOPPIE!! liefs Henriette xxx

Hobbywinkel De Egel zei

Supersss dat je meedoet met onze 'Kerst' Challenge !
Bedankt voor je deelname en veel succes.

{Challengeblog De Egel}
{Hobbywinkel De Egel}

Irene zei

Hallo Ghea,

Leuk dat je vandaag op mijn blog regeerde want ineens dacht ik.....die volgde ik toch al lang?? Maar ik zie nooit meer iets in mijn leeslijst dus heb me maar weer opnieuw aangemeld, duimen dat Blogger niet weer iets uitspookt! Ik heb even een stukje terug gekeken, heel leuke kaartjes heb je weer gemaakt!!

xx Irene

Marrie zei

Hallo Ghea,

Wat is dit een schitterende creatie en wat gezellig met die lichtjes heel leuk hoor en je kaart hier onder met de Magnolia stemples vind ik ook super mooi!!

O ja en wat een leuke kleinkindertjes heb je!!

Lieve groetjes Marrie