zondag 6 september 2015

Pocket Letter

Hallo maatjes ik ben vandaag bezig geweest om mijn 
pocket letter af te maken.....ik vraag op de beurs met 
met stomme kop waarom het zo heet, want ik zie
er helemaal geen letter in hihi
Nooit aan het Engelse woord letter gedacht tja toen 
viel het kwartje sorry Diny.
En hier is hij dan: in de kerst uitvoering uiteraard.














Ik vind het ontzettend leuk om te doen, en je komt meteen van je
restjes papier af, wat wil je nog meer.
Wens jullie een hele fijne knutsel zondag en tot gauw.



7 opmerkingen:

Wil Frutsel zei

Prachtig Ghea, heel mooi gedaan zo in de kerstsfeer. Jammer dat het zo schitterd op de foto's, maar ik kan het toch wel goed zien hoor!!
xx Wilma

corryskaart zei

hoi ghea
wat een leuke/mooie kerstversiering zal zeker gaaf staan aan de muur met kerst
groetjes corry

Jolanda zei

Ziet er weer geweldig uit Ghee en dit staat bij mij nog op de things to do list als je begrijpt wat hier staat whahaha anders wordt het toch een cursus engels op herhaling ;)

liefs Jolanda

Ellen zei

Super leuk gedaan!
Liefs Ellen

Maria Loyen zei

Prachtig deze creatie Ghea.
Groetjes Maria

Muuske zei

Hoi Ghea,mooie pocket letter heb je gemaakt.Mooi zo in de winterse sfeer.Proficiat met Iefke.groetjes Margo.

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
je pocket letter is prachtig, heel mooi in de kerstkleuren..Ik hoop wel dat ze iets gaan verzinnen voor die lelijke plastic hoesjes..dan zou het helemaal geweldig zijn,
groetjes,
Ans
p.s. je blog ziet er prachtig uit!