vrijdag 11 september 2015

BIG KISS

Hallo blogvriendinnen vandaag weer een vintage kaartje van mij.
Ik heb in juni al eerder z n kaartje gemaakt toen was hij voor
mijn zuster......deze lijkt er heel veel op maar is toch net weer anders.
Kijk maar even mee:





Deze kaart was voor een hobbymaatje van mij





Dit is de linker binnenkant 





Dit is de rechter binnenkant





Zo dit is het dan weer ik plaats morgen het kaartje dat ik voor mijn
moeders verjaardag heb gemaakt.
Wens jullie alvast een heel fijn weekend, ik ga mijn spulletjes bij
elkaar zoeken want wij gaan vanavond richting camping
Bedankt voor het langs komen en jullie leuke berichtjes.






9 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Kunstwerkje...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Atelier Valerie zei

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Fijn weekend ...
Lieve groetjes Valerie ♥

Anita van Merode zei

Heel mooi Ghea, mooie kleuren en details.
Groetjes Anita

Wil Frutsel zei

Deze is ook erg prachtig Ghea, mooi gedaan weer!!
xx Wilma

Ina Twigt zei

Prachtige vintage kaart met mooie kleuren.
Groetjes Ina

Ans Gilbert zei

Prachtig gemaakt Ghea,
ook een hele mooie binnenkant,
groetjes,
Ans

Corrie zei

Wat een mooie kleuren combinatie heb je voor deze kaart gebruikt Ghea.
Je hebt er veel werk aan gehad, maar wat is je kaart schitterend, mijn complimenten hoor.
Lieve groetjes,Corrie

Muuske zei

Schitterend gemaakt Ghea.Prachtig ook de binnenkant super mooi.groetjes Margo.

Giny zei

Wat een bjoetie.
Prachtige kleuren bij elkar.
Mooi hoor!!

Lieve groet Giny