vrijdag 17 juli 2015

Sea it"s your BIRTHDAY

Dit is mijn tweede kaartje voor vandaag voor mijn kerstkaart
even door scrollen.
Dit kaartje heb ik gemaakt voor mijn vriendin Yvonne, zij was
afgelopen zaterdag jarig....kijk maar even mee





label bovenop en er tussen in





beneden in de hoek een oester met parel erin 





alle mallen zijn van noor design 
bedel is van de action 
plaatje komt uit klein boekje van  van ND 





binnenkant rechts 





binnenkant links 
huisjes mal is van MD ik heb er een gedeeltje van weg geknipt





En zo is het in zijn geheel geworden, een heerlijke zomerse kaart.




10 opmerkingen:

Ina Twigt zei

Wat een prachtige kaart.
Mooie mallen en leuk papier gebruikt.
Heel mooi geworden!
Groetjes Ina

Gaby Dierx zei

Schitterend en je kerstkaart ziet er ook toppie uit!!!
Creatieve groetjes, Gaby

martina's kaartjes zei

wow, ziet er helemaal geweldig uit ! mooi
grtjs,martina
x

Wil Frutsel zei

Een prachtige zomerkaart met heel veel schitterende accenten. Het kraft maakt het heel speciaal!! Top gedaan!!
xx Wilma

Nel zei

Super mooi gedaan daar zal ze blij mee zijn groetjes Nel

Jolanda zei

Schitterend gedaan er daar zal ze vast heeeel blij mee zijn geweest.

Groetjes jolanda

corryskaart zei

hoi ghea
wat een geweldige kaart erg mooi en zo rondom versierd maakt het heel speciaal zo ook je kerstkaart die er vrolijk uit ziet!!
groetjes corry

Corrie zei

Wat heb je een prachtige lay-out Ghea. mooi met de vlinders en rozen, ik hou hier van.
Je kaart is ook prachtig, je hebt er veel werk van gemaakt.
Lieve groetjes,Corrie

Plony zei

Schitterend....wat een geweldige kaart weer Ghea. Wat een werk heb je ervan gemaakt en wat een superleuke details. Echt keigaaf.
Fijn weekend, xxx Plony

Corrie zei

Wat een geweldig mooi kaartje Ghea
er is zoveel moois op te zien....super!!!!!

Groetjes Corrie