woensdag 20 mei 2015

Two Year Together

Vandaag wil ik graag een kaartje laten zien die ik voor mijn
dochter en schoonzoon heb gemaakt.
Ze waren namelijk 2 jaar getrouwd zondag, helaas mijn vader twee
jaar overleden en mijn zuster was jarig.
We hebben met zijn allen bij mijn moeder gegeten.....het was gezellig
Dan nu terug naar mijn kaartje voor Sabrina en Michael











En zo ziet het eruit als de label  en de rozet in de zak zijn geschoven.
Een prachtig geheel, we gaan dinsdag lekker naar ze toe.
Allemaal nog een hele fijne avond.




7 opmerkingen:

Cindy zei

Wat een prachtige kaart Ghea! Hele mooie kleur en super gemaakt. Groetjes, Cindy

Corrie zei

Hallo ghea
Ik weet het nog als de dag van gisteren, wat een donkere wolk kwam over de huwelijksdag van je dochter, nu zijn we alweer 2 jaar verder.
Het leven gaat door, wat gezellig dat je dat bij je moeder hebt gevierd.
Ook de kaart die je voor het gelukkige koppeltje hebt gemaakt is prachtig, heeft ze haar paard nog?
Lieve groetjes,Corrie

corryskaart zei

hoi ghea
wat een mooie kaart heb je gemaakt voor het koppeltje en fijn om te lezen dat alles weer rustig en het leven doorgaat en kan genieten samen met familie en je moeder
groetjes corry

Wil Frutsel zei

Prachtig kaart, mooi rozet. Mooie kleuren en details, super mooi gedaan!!
xx Wilma

Atelier Valerie zei

Een prachtige kaart die voor je dochter en schoonzoon veel zal betekenen ...
Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

Nicole zei

Wat zal dat weer een dubbel gevoel hebben gegeven Ghea!!
Je kaart voor het bruidspaar is echt supermooi!! Dar zullen ze vast erg blij mee zijn geweest. Liefs, Nicole

Muuske zei

Hoi Ghea.Prachtige kaart heb je voor hun 2 jarig huwelijk gemaakt.Schitterend model.Wat gaat de tijd toch snel weet nog dat ik toen een labelkaart voor hun huwelijk had gemaakt.groetjes Margo.