donderdag 30 april 2015

The magic of Christmas

Op de valreep wil ik mijn kaartje plaatsen, ik hou het dus kort.
En hier is hij dan.....ik doe mee bij:
http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/2015/04/time-for-magnolia-christmas-challenge.html
gebruik rood groen en goud
challenge 87   nr 6
Voor mijn andere kerstkaart even doorscrollen.........





Het is een zakje waar alles in past














En zo schuif je alles in elkaar.
Wens iedereen een hele fijne dag en ga hem gauw poste in de laatste uren.


                                                Groetjes Ghea

12 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

helemaal leuk en geslaagde werkjes, mooi, al die laagjes
grtjs,martina
x

Henriëtte zei

Supergaaf gemaakt.

groetjes Henriëtte

Gaby Dierx zei

Toppie!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Chantal zei

Wauwww Ghea, wat heb je dit schitterend gedaan zeg! Supermooi en dank je wel voor je deelname aan onze Time for Magnolia Christmas Challenge! Succes en hopelijk tot een volgende keer. xxx Chantal

Wil Frutsel zei

Prachtig gedaan Ghea, ook je schaatskaart ziet er prachtig uit!!
xx Wilma

corryskaart zei

hoi ghea
nou dit ziet er allemaal geweldig mooi en leuk uit echt de kerstsfeer
groetjes corry

Ina Twigt zei

Heel mooi gedaan.
Groetjes ina

Corrie zei

Hallo Ghea
Wat een mooie creaties heb je gemaakt, ook je kerstkaart is prachtig, je hebt Tilda mooi gekleurd, je hebt niet stil gezeten zie ik wel.
Lieve groetjes,Corrie

Creahannie zei

Deze zijn erg mooi en heel bijzonder,

Gr Hannie

Muuske zei

Wauw wat een kaart!!! Heel mooi hoe je deze gemaakt hebt.Mooi wat er allemaal in zit.groetjes Margo.

Dora zei

tjee...dit is een hele uitgebreide creatie. knap inelkaar.
ziet er mooi uit.

Corrie zei

Hallo Ghea
met mijn vorige berichtjes is denk ik wat mis gegaan. ik wil je bedanken voor je prachtige verjaardagskaart die ik van je mocht ontvangen.

groetjes Corrie