woensdag 29 april 2015

May your Days Merry & Bright

Vandaag wil ik graag meedoen met een kerstkaartje bij:
http://www.de-egel.blogspot.nl/2015/04/april-challenge-4.html
gebruik vleugels 30 april 23:00  kaart nr 127
En dit is het dan geworden......kijk maar even mee





en dan nu de andere kant van de schaats,





zijn ze niet schattig geworden








Ik vind ze prachtig geworden en ga gauw verder met mijn 2e kaartje te plaatsen.
Wens iedereen een hele fijne avond, ik moet zo nog een uurtje lopen met mijn
maatje Jolanda of misschien beter bekend als jootje van WLVC.
Morgen heb ik niet zoveel tijd eerst de kleinkinderen te gast en daarna gezamelijk 
eten met hun ouders.....dan mag Iefke blijven en de volgende dag 5 dagen mee
naar de camping superrrrrrrrr veel zin in.
De volgende keer is haar kleine broer aan de beurtt.




                                           Groetjes van Ghea

6 opmerkingen:

Hobbywinkel De Egel zei

Super leuk dat je meedoet met onze 'Vleugels' Challenge !
Bedankt voor je deelname en veel succes.

{Challengeblog De Egel}

Joke de Wit zei

Ohhh wat mooi Ghea.Groetjes Joke

Tineke van der Linden zei

Een prachtige schaats!
Groetjes Tineke

Henriëtte zei

Wat heb je de schaats prachtig gemaakt Ghea.

Groetjes Henriëtte

bolletjelucky.blogspot.com zei

Leuk hè Ghea als een knutselprojectje zo leuk uitvalt en je er heel tevreden over kunt zijn. Daar is toch de kers op de slagroom..hihi. Heel veel plezier op de camping en leuk dat je meedoet aan onze challenge bij de Egel.
Lieve groetjes Miranda

Muuske zei

Hoi Gea,schitterend is je schaats.Heel mooi hoe je het helemaal bewerkt hebt.Lieve plaatjes heb je gebruikt. Een super mooi winters kaartje/schaats.Veel plezier op de camping.groetjes Margo.