dinsdag 14 april 2015

Happy Birthday

Vandaag wil ik jullie een verjaardags kaart laten zien die
ik voor buurvrouw Nel heb gemaakt.











Hij is gemaakt met het label van Dutch doobadoo 470/713.114
stempels Noor design 6410/0317 en 6410/0338 CS Banner
Joy crafts floral paper bloc 6011/0310
van wie de hartenmal is weet ik niet meer 
de veer en banner zijn eveneens van Noordesign 
6002/0292 en 6002/0386 
Het kaartje is gemaakt naar een idee van Ineke  
ga een kijken op haar blog.
Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige post, hier geniet
ik van.....dank jullie wel.
                                              
                                             

                                            GROETJES GHEA

10 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Prachtig Ghea.Groetjes joke

Corrie zei

Hallo ghea
De kaart voor buurvrouw Nel is prachtig, die heb je met liefde gemaakt.
Prachtig hoe je de kaart hebt opgebouwd.
Lieve groetjes,Corrie

Wil Frutsel zei

Mooie kaart Ghea, een kaart in een envelopkaart. Dat heb je werkelijk prachtig gemaakt. Prachtige zachte kleuren en hele mooie details, een topper!!
xx Wilma

Jolanda zei

Prachtig gedaan daar zal buurvrouw nel blij mee zijn en lekker roze daar hou ik wel van hoor. Die hartjes mal is volgens mij van die amerikaanse cheery lynn of zo heet ze en volgens mij zijn het paarse mallen, maar maakt niets uit je kaart/tag ziet er schitterend uit.

groetjes en liefs jolanda

Atelier Valerie zei

Buiten straalt het zonnetje ...
Dit doet je schitterende kaart ook ...
Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

Corrie zei

Prachtig Ghea
leuk gedaan met de DDBD mal

Groetjes corrie

Mar Knutsel zei

Prachtige kaart.

Groetjes Marian

Tineke van der Linden zei

Wat een prachtige kaart!
Groetjes Tineke

Ina Twigt zei

Hele mooie kaart.
Groetjes Ina

Muuske zei

Prachtige verjaardags kaart.Leuk gedaan met de harten.groetjes Margo.