dinsdag 21 april 2015

HAPPY BDAY

Vorige week 16 april was mijn schoondochter Natascha jarig.
Ik heb voor haar een kaart gemaakt met schoenen erop, ze is
namelijk gek op allerlei soorten schoenen.
Alleen net met z n hoge hak als deze maar ach een kleinig-
heidje moet kunnen toch.
Hier komt mijn kaart.......













Ze was helemaal weg van mijn kaartje, en daar doe je het toch voor.
Wil iedereen graag bedanken voor het langs komen op mijn vorige post,
wens jullie allemaal een hele fijne avond en tot horens maar weer.


                                                        Liefs Ghea 

11 opmerkingen:

Henriëtte zei

Leuk toch dat je schoondochter de kaart zo mooi vindt. Het is ook een beauty hoor!

groetjes Henriëtte

Tineke van der Linden zei

Nog gefeliciteerd met je schoondochter. Wat heb een gave kaart gemaakt voor d'r!!! Helemaal leuk als het zo gewaardeerd wordt. Daar doe je het tenslotte voor.
Groetjes Tineke

Gaby Dierx zei

Leuk met die schoentjes!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Muuske zei

Leuke kaart heb je voor je schoondochter gemaakt.En ja ja welke vrouw is niet verzot op schoenen.groetjes Margo.

Angélique zei

Mooi kaartje, heel toepasselijk ook!

marian zei

Hallo Ghea,
Jouw schoondochter en ik zijn dan op dezelfde dag jarig, wat toevallig.
Je kaartje is schitterend hoor (en ik ben ook een schoenen friek) (haha) Zou het in de datum zitten?
Groetjes van Marian.

Joke de Wit zei

Moet eerlijk zeggen heb nog nooir op zulke hoge schoenen gelopen maar vindt ze altijd wel heel leuk als ik het bij een ander zie.Je kaart is heel mooi geworden.groetjes Joke

Marguerite zei

Nog gefeliciteerd en wat een gaaf kaartje. Moet er zelf niet aan denken om op zulke hakken te moeten lopen. Zou misschien wel handig zijn dan kon ik zonder trapje in de kastjes komen.

carla zei

Een heel mooi en toepasselijk kaartje voor de jarige. Prachtige kleuren en een mooi kaartmodelletje.
Viel vast in de smaak bij je dochter.
Nog van harte gefeliciteerd met haar verjaardag.
Groetjes,
Carla

Corrie zei

Hallo Ghea
Wat een mooie kaart heb je voor je schoondochter gemaakt, ja wie is er niet gek op schoenen, leuk verzonnen om het zo te maken.
Lieve groetjes,Corrie

Creahannie zei

Super leuke en mooie kaart, erg blij zal ze ermee zijn, iets heel speciaals!!
Gr Hannie