zondag 15 maart 2015

Welcome little one

Hallo blog vriendinnen allereerst wil ik jullie hartelijk bedanken
voor de prachtige verjaardags kaarten die ik mocht ontvangen
van: Danoesja Corrie van Os Yvonne Bonkerk Margo Feijen
Plony de Jong Henriette v Vliet  Leentje Smulders en
Jannie Boersma, ik ben dit jaar snel klaar met verjaardags
kaarten maken is ook wel eens lekker.
Vandaag wil ik meedoen bij: WLVC  geboortekaartje
Ik hoop dat het vintage is want ik zie het niet waarom
het ene kaartje een vintage kaartje is en het andere niet.
Ja bij sommige wel hoor maar niet bij mij, laat het me
maar even weten of het goed is zo.

















Dit zijn de fotos wel of geen vintage ik vind hem helemaal leuk.
Fijne zondag en tot gauw maar weer.


                                                Liefs Ghea 

21 opmerkingen:

Jolanda zei

Een heel mooi en lief kaartje en ja het is en blijft lastig een vintage kaartje. Maar Ghee gewoon mee blijven doen dan kan je alleen maar beter worden erin. gezellig dat je weer meedoet bij WLVC.

Groetjes en liefs Jolanda

Nel zei

Ik vind hem super je weet ik ben ook geen kei met baby kaarten maar voor mij ben je geslaagd groetjes Nel

Gaby Dierx zei

Leuk met dat schaapje erbij!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Corrie zei

Wauwww Ghea
wat een super lief en mooi kaartje.
Alles past zo mooi bij elkaar het schattige schaapje maakt het helemaal af.

Groetjes Corrie

Marguerite zei

Wat een prachtige kaart. Het plaatje doet me denken aan een schilderijtje wat ik vroeger in mij slaapkamer had hangen.
Ben op moment vreselijk slordig met kaarten versturen. Moet nodig een nieuwe verjaardagskalender en op een goede plek hangen. Nog gefeliciteerd!!

Joke de Wit zei

Prachtig Ghea.groetjes Joke

Pien Puk zei

Heel erg mooi Ghea

Leafs fan Ina

Jolanda zei

Een schitterend kaartje weer Ghea en blauw/ wit doet het altijd goed.

groetjes Jolanda

Plony zei

Ik vind hem snoezig Ghea.....zo'n lief écht baby-sfeertje.....en deze mag echt wel door bij onze challenge van WLVC hoor.....Het gaat vaak om het gevoel bij vintage en dat heb ik bij de jouwe wel dus....geslaagd.
Fijn dat je meedoet aan onze challenge en succes.
xxx Plony

Angélique zei

Heel schattig!

jackelien zei

Wat een schattig kaartje.
Groetjes Jackelien

Atelier Valerie zei

Weer een bijzonder mooi kaartje ...
Fijne maandag ... lieve groetjes Valerie ♥

Wil Frutsel zei

Een schatteke van een babykaart, zooo lief!! ook nog gefeliciteerd met je top 3 plekje horr!!
xx Wilma

sjanie zei

Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een lief kaartje, Ghea.

Liefs, Sjanie

Ina Twigt zei

Leuk babykaartje met mooi plaatje.
Leuke mal heb je gebruikt.
Groetjes,Ina

Anita zei

Nog van harte gefeliciteerd Ghea en je babykaartje vind ik echt super lief.
groetjes Anita

Jacomijn zei

Ja deze geeft zeker wel een vintage gevoel! Erg mooi gedaan, het plaatje is ook bij velen favoriet!
Wat misschien kan helpen om jezelf te van overtuigen dat er vintage details op zitten kun je misschien kijken bij regels voor deelname waar een rijtje/handleiding staat met wat te gebruiken op een vintage kaart! Als je er daar 3 van gebruikt voornamelijk gedistresste randjes en geinkt, kant, vintage plaatje...bloemetjes kom je al een heel eind en dat zie ik ook op jou kaart! Dus helemaal goed!
Bedankt voor je deelname bij WLVC en hopelijk tot de volgende keer!
Groetjes Jacomijn

Muuske zei

Hoi Ghea,schitterend baby kaartje heb je gemaakt.En dit is wel echt vintage.groetjes Margo.

Danoesja zei

Hoi Ghea
En of dit vintage is.....echt wel, het is een prachtig kaartje geworden, succes met de challenge.
Superleuk dat je zoveel kaarten mocht ontvangen voor je verjaardag, nu lekker nagenieten daarvan.
Lieve groetjes, Danoesja

Tineke van der Linden zei

Nog gefeliciteerd met je verjaardag.
Een schattig babykaartje!
Groetjes Tineke

Inger zei

Wowww what a sweet and adorable card Ghea!!
Love it! :)

Inger xx