maandag 23 maart 2015

HOERA

Vandaag luid de opdracht maak een kaartje zonder mallen.
En ik heb daar een kinder kaartje van gemaakt, deze doet
mee bij: http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/ 
challenge 55 t/m 28 maart 22:00    nr17












Het boekje met papier is classic mickey ooit eens gekocht bij de action.
De tekst is van de boekenvoordeel 
En de vlaggetjes met hoera is van MD elin's babies EC0108 
Het is best wel moeilijk om geen mal te gebruiken, nu merk je pas
hoe snel je ze pakt.......ben toch heel tevreden over mijn kaartje.

Fijne dag!!!! en nog bedankt voor jullie reactie op mijn vorige kaart,
helaas is er ook weer een volgsters bij me weggegaan jammer 
het ga je goed.
                                             


11 opmerkingen:

Wil Frutsel zei

Heel mooi Katrien Duck kaartje Ghea, fijn dat je meedoet bij KIC, veel succes!!
xx Wilma DT

Henriëtte zei

Wat een lief kaartje heb je gemaakt. Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om geen mallen te pakken, zou ook een hele opgave voor mij zijn hihi.

groetjes Henriëtte

Joke de Wit zei

Prachtig kaartje Ghea,heb ook al zitten denken om mee te doen maar op al mijn kaarten gebruik ik malen zal ik toch moeilijk vinden dan.Groetjes Joke

Jolanda zei

ErrUUUUG leuk gedaan Ghee en ja die mallen weten wat, want we kunnen eigenlijk niet zonder en daarom is het best leuk om te laten zien dat een creatie zonder een mal ook mooooi kan zijn.

Groetjes jolanda

Tineke van der Linden zei

Een leuk kaartje met Katrien Duck!
En dat zonder mallen te gebruiken. Ik weet niet of me dat lukt...
Groetjes Tineke

Angélique zei

Ik vind je kaartje heel geslaagd! Misschien eens vaker deze uitdaging aangaan? ;-) (al vind ik je kaartjes mét mallen ook altijd enorm leuk, hoor!)

Muuske zei

Prachtige kaart Ghea.Knap zonder mallen !!! Ik doe het je niet na.groetjes Margo.

sjanie zei

Leuk kaartje, Ghea.

Liefs, Sjanie

Ina Twigt zei

Mooi,vrolijke kaart.
Groetjes Ina

Marleen van der Most zei

Mooie vrolijke kaart Ghea!
Lieve groetjes, Marleen

Miss Freubelstorm zei

Hoi Ghea, nou het is goed gelukt hoor om geen mallen te gebruiken. Wij van het DT team hadden ook de grootste moeite om ze niet te gebruiken!
Leuk dat je meedoet met de Kaartjes-Inspiratie-Challenge.
Groetjes Esther