dinsdag 17 maart 2015

Baby Girl

Goedemiddag hobbymaatjes zoals jullie in mijn vorige
post konden lezen ben ik bijna klaar met het maken
van verjaardags kaarten ook wel eens lekker schreef ik.
Maar dat houd in dat ik nu nog maar 3 kerstkaartjes af
heb, dus volgend jaar maar weer anders om werken.
En de verjaardags kaarten op het laatste moment maken,
geeft minder stress voor de kerst.
Maar dan nu weer een geboortekaartje de 3e op rij,
dus daar kan ik ook even mee voort. Moet alleen nog
iets voor een tweeling maken maar heb nog tijd genoeg.
Dan nu mijn kaartje zij doet mee bij: http://dutchdoobadoo.blogspot.nl/

















En zo ziet mijn tag er in zijn geheel uit, helemaal leuk.
Allemaal een hele zonnige dag en tot gauw.


Liefs Ghea

16 opmerkingen:

Nel zei

Ghea wat een schatje en wat leuk dat ik de spits mag afbijten met een reactie nou ik kan zeggen ik vind haar SUPER veel liefs Nel

Ina Twigt zei

Mooie tag. Leuk is de strik bovenop
je tag. erg leuk plaatje.
Groetjes,Ina

Anita zei

Wat een mooie baby tag!
groetjes anita

Muuske zei

Hoi Ghea,schitterende tag heb je gemaakt.Lief de schoentjes eronder.En een mooie strik en leuk de gestempelde voetjes.groetjes Margo.

Hanny zei

Hoi Ghea, wat een prachtige tag is dit zeg, ik heb onlangs de mal ook gekocht en ben er helemaal weg van. Jij hebt er ook iets heel moois mee gemaakt, lekker veel erop en mooi op elkaar afgestemd, prachtig. Liefs Hanny

Henriëtte zei

Wat een schatje van een label heb je gemaakt.

groetjes Henriëtte

Anita van Merode zei

Prachtige kaart Ghea. Het model mooi gebruikt!
Groetjes Anita

Jolanda zei

Je bent heeeel goed bezig zeg wat een schattig en lief kaartje/label heb je gemaakt. Mooie kleuren combi en hele lieve plaatjes gebruikt en dan ook nog is die twee voetjes gestempeld. Superrrrrr Ghee.

groetjes Jolanda

Joke de Wit zei

Lief Ghea hele mooie plaatjes heb je gebruikt.Groetjes Joke

Tineke van der Linden zei

Wat een schattige babytag!
Groetjes Tineke

Cindy zei

Erg gaaf gedaan Ghea, superleuk! Groetjes, Cindy

Leni zei

Een mooie kaart!
Groetjes Leni

Hennie Kloppenburg zei

Wat een leuke tagkaart is dit zeg, een feestje om zoiets te krijgen.
groetjes, Hennie

Wil Frutsel zei

Prachtig gemaakt Ghea, en wat een schitternde zilveren bloempjes. Top gedaan!!
xx Wilma

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie, lieve tag Ghea en wat zijn die kleine zilveren bloemetjes leuk.
Lieve groetjes Miranda

Jane zei

Wat een super lief kaartje.

Groetjes Jane