zondag 15 februari 2015

Special Delivery

Goedemorgen dames,
Vandaag eindelijk weer tijd om een kaartje te plaatsen.
Ik heb deze enkele weken geleden voor Danoesja gemaakt,
om haar een hart onder de riem te steken.
Het prachtige plaatje heb ik van iemand gehad dank je....
ben er heel erg blij mee.
Dan nu mijn kaartje die ik ermee gemaakt hebt,





Ik vind namelijk dat zij een engeltje op haar schouders heeft gehad
vandaar dit plaatje. Maar je kan haar ook heel goed voor een kerstengeltje gebruiken.
Of er is een engeltje geboren....of overleden ik vind het een heel veel
zijdig plaatje jullie ook?





Wens jullie een hele fijne knutsel zondag, al hoewel de zon schijnt dus is
het ook lekker om er op uit te gaan.


Liefs Ghea

5 opmerkingen:

Corrie zei

Hallo Ghea
Nou die arme Danoesja toch, maar ze is alweer aardig opgeknapt gelukkig.
Wat zal ze blij geweest zijn met jou prachtige kaart.
Je hebt hem met liefde gemaakt dar straalt ervan af.
Lieve groetjes,Corrie

Jolanda zei

Een prachtig kaartje met een prachtig plaatje. Ben blij om te horen dat jij er ook zo blij mee bent.

Groetjes en liefs van Jolanda

karin zei

Prachtige kaart Ghea ! Heel mooi !
groetjes,
Karin

Creahannie zei

Hele mooie kaart en je cado ziet er ook fantastisch uit!!
Gr Hannie

Danoesja zei

Hoi Ghea
Ik vind je kaartje zoooo mooi en was zo verrast om deze schitterende kaart te mogen ontvangen, superlief van je. Een engeltje had ik zeker bij me en volgens mij is mijn moeder mijn beschermengeltje, het gaat gelukkig alweer een stukje beter met mij maar ik merk wel dat de energie steeds snel op is maar het komt goed.
Nogmaals bedankt lieve Ghea.
Liefs, Danoesja