zondag 15 februari 2015

Party

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de leuke berichtjes
die ik heb ontvangen.
Dan nu mijn volgende creatie....ik heb deze gemaakt voor
mijn zwager Ron, het is alweer bijna 5 maanden geleden.
De flessenhanger komt nu goed van pas bij challenge 18
http://www.decreatievezebra.blogspot.nl/ gebruik een vervoersmiddel
op je kaart,




Voor mijn tweede kaartje van vandaag even door scrollen a.u.b.






Even mooi ingepakt en je hebt een prachtig kado, en nog lekker ook.


                                                            LIEFS GHEA

9 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Mooi gemaakt Ghea.Groetjes Joke

Corrie zei

Dat is een prachtige cadeautje geworden zo Ghea.
Ditis nu echt iets voor een man.
Misschien heeft hij het cadeau nog wel helemaal compleet.
Mooi hoor.
Lieve groetjes,Corrie

Jolanda zei

Ziet er weer mooi uit en wat leuk gedaan zo met die fles erin. Is idd een mooi iets om kado te doen.

Groetjes en liefs Jolanda

Ina Twigt zei

Mooie flessenhanger en leuk kaartje
heb je gemaakt.
Groetjes,Ina

Tineke van der Linden zei

Superleuk staat je mooie flessenhanger om de fles. Leuk gemaakt.
Groetjes Tineke

Pien Puk zei

Wat een leuk idee en heel erg mooi gemaakt Ghea

Leafs fan Ina

Gaby Dierx zei

Mooi hoor!!!
Leuk dat je meedoet met onze challenge.
Dank voor je inzending.

Creatieve groetjes, Gaby DT DCZ

Hanny zei

Wat een schitterende flessenhanger Geha, ontzettend leuk gemaakt. OO jij bent al een volleerde oma dus, iedereen zegt dat het zo leuk is en ik geloof het graag, de voorpret alleen is al zo leuk. Twee van de 3 dochters zwanger, geweldig hoor en gelukkig voelen ze zich ook prima! fijne avond, liefs Hanny, tierelantijntjes.blogspot.nl

Henriëtte zei

Lang geleden dat ik op jouw blog ben geweest zeg. Wat heb je prachtige dingen gemaakt, ik heb eerst eens heerlijk zitten genieten.
Ook deze flessenhanger ziet er prachtig uit, een mooie manier om een saaie fles leuk kado te geven.

groetjes Henriëtte