vrijdag 23 januari 2015

Oma"s lieve Schat............

Hallo blogmaatjes vandaag wil ik mijn geluk weer eens een
keer beproeven bij: http://decreatievezebra.blogspot.nl/ Nieuw
en bij http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/ favoriete
kleuren combinatie tot 31 jan
En dat wil ik graag met dit geboortekaartje doen voor de
kersverse oma Irma......proficiat meis en welkom bij de club
van omaatjes zooooo gezellig.
Gebruikte mallen zijn:
6002/0322  6002/0362  6002/0366 Noor Design
een bedel en twee leuke knopen.





Het plaatje heb ik van Pinterest Plony  WLVC_
Is ze geen schatje om naar te kijken. 





Dit is het gehele kaartje met binnen in de tekststempel 
A Sweet little Baby is born 
Ik ben er weer tevreden mee en ga gauw een kaartje voor Danoesja maken.
Wens jullie een heel fijn weekend toe,



17 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Prachtiggg!!!
Creatieve groetjes, Gaby

lenywim35 zei

Mooie kaart Ghea. gr leny w

Pien Puk zei

Hallo Ghea,

Wat een schitterende baby kaart.

Liefs Ina

Joke de Wit zei

Lief kaartje Ghea.groetjes Joke

Ans Gilbert zei

Prachtig kaartje Ghea,
lief plaatje en mooie kleurtjes,
fijn weekend,
liefs Ans

Diane zei

Really gorgeous card design.

Hugs diane

Wil Frutsel zei

Ooooh wateen schatje, hele mooie borders en plaatje!!
xx Wilma

Gaby Dierx zei

Prachtiggg!!!
Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
Dank voor je inzending.

Creatieve groetjes, Gaby DT DCZ

Muuske zei

Super mooi lief kaartje. Groetjes Margo.

Creahannie zei

Je hebt een schitterende kaart gemaakt voor de nieuwe wereldburger!!
Gr Hannie

Judith, Stampin Spirit zei

Mooi!

Danoesja zei

Hoi Ghea
Wat een lief plaatje op je prachtige kaartje, ik ben er weg van.
Super bedankt voor je schitterende kaart met die mooie engel, ik heb zeker een engeltje bij me gehad vorige week gelukkig, als mijn bloed morgen goed is mag ik daarna naar huis.....ik hoop het zo, ben me echt rot geschrokken.
Tot blogs weer.
Lieve groetjes, Danoesja

Jane zei

oh wat een schattig kaartje.
Gezellig dat je mee doet bij de Creatieve Zebra.

Groetjes Jane DT DCZ

Wilma zei

Wat een LIEF "omaatjes"kaartje is dit Ghea.
Liefs Wilma ☺☺☺

Ans S. zei

Wat een schattig babykaartje.

Groetjes Ans

Adriana zei

Wat een lief kaartje! Leuk gemaakt.
Dank-je-wel voor het meedoen aan de JANUARIchallenge bij AnMaCreatief!
Groetjes Adriana

Nicole zei

Een hele schattige kaart Ghea!!
Fijne zondag. Liefs, Nicole