woensdag 17 december 2014

Kerst maar anders......

Goedemiddag blogmaatjes zijn jullie ook nog aan het
freubelen, of net als ik lekker helemaal klaar voor Kerst.
Vandaag wil ik graag meedoen bij:http://www.decreatievezebra.blogspot.nl/
Kerst maar anders.......ik weet niet zeker of mijn creatie
wel mee mag doen het is namelijk geen kaartje,
maar een glas met een kaarsje erin.
Ik hoor het wel of het mag, het is in ieder geval Kerst maar anders toch!!!!!!




Het glas ontvet je met amonia en je maakt het met een deppende beweging
van de spons wit met gesso....goed laten drogen tussen de 1e en 2e laag.







en het laatste plaatje





Alle plaatjes afgedrukt op 2 laags servetten en daarna uitgeknipt
en op geplakt op het glas met creapodge vd action./
Het is niet helemaal perfekt gelukt soms bleef het plakken en
soms gaf de inkt af als je er met de creapodge overheen ging.
Daarna glitters erover en afgewerkt.
Ik heb er uiteraard ook een Tinkerbell creatie mee gemaakt.
Maar die laat ik een andere keer zien.
Ik ga me nu voorbereiden voor morgen en overmorgen, dan komen
mijn kleinkinderen logeren. Iefke moet helaas tussen nu en 4 weken
haar amandelen laten knippen.....ahhhhh ze is net 3 jaar oud wat sneu.
Ik hoop dat ze alles weer gauw kan vergeten ♥♥♥ 




Fijne Kerstdagen 
      en een 
Sprankelend 2015
    toegewenst.

Liefs Ghea

20 opmerkingen:

Wil Frutsel zei

Een prachtige vaas, die je heel erg mooi hebt opgepimpt!! Tof hoor, en een hele mooie kleur blauw, past heel chique op het wit!!
xx Wilma

Corrie zei

Wat prachtig Ghea, wat zal dat mooi staan, ook de kleuren zijn gaaf.
Ach Iefke toch, dat wordt even niet zo leuk, maar je zal eens zien hoe de kleine meid opknapt.
Lieve groetjes,Corrie

lenywim35 zei

heel leuk en van mij mag het. hihihi grleny w

martina's kaartjes zei

wat mooi gemaakt ! top hoor
grtjs,martina
x

Marguerite zei

Leuk!!!
En wat betreft of ik al klaar ben met de kerstkaarten ik denk dat het bij mij nieuwjaarskaartjes gaan worden. :(

Anita zei

Wat een leuke creatie Ghea en Amandelen knippen dat hoor je niet vaak meer maar lekker verwennen met ijslollies tenminste dat was vroeger zo.
groetjes Anita

Durvina zei

Dat is leuk!!
Ziet er erg gaaf uit!

groetjes, Durvina

Muuske zei

Hoi Ghea,jij bent creatief bezig geweest.Mooi hoe je het glas bewerkt en gepimpt hebt.Lekker bling bling. En verwen de kleine meid maar naar het amandel knippen met veel ijsjes.Jullie ook hele fijne feestdagen.groetjes Margo.

Gaby Dierx zei

Sprookjesachtig mooi!!!
Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
Dank voor je inzending.

Creatieve groetjes, Gaby DT DCZ

Marga zei

Wauww wat mooi Ghea.
Als je bedoelt de woord verificatie die staat bij instellingen en die kun je aan of uit vinken. De meeste mensen vinden het niet leuk als je dit aan hebt staan.

Groetjes Marga

Marga zei

En jij hebt hem nu aanstaan Ghea

Tineke van der Linden zei

Wat een prachtig kerstlichtje!
Veel plezier met je kleinkinderen. Echt genieten!
Zielig dat haar amandelen geknipt moeten worden. Maar beter nu dan dat ze ouder is.
Groetjes Tineke

Judith, Stampin Spirit zei

Wat een gave lichtjes Ghea, zo simpel en zo'n gaaf effect! Dank voor je bijdrage! Groetjes, Judith dt DCZ

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
wat heb je de vaas mooi gepimpt,je hebt zo een prachtig kerstlichtje..
We hebben op de heen-en terugreis zwaar weer gehad, de haven van IJmuiden was gisteren ook eerst gesloten..Op de heenweg flink ziek geweest..maar het halve dagje New Castle was leuk..
Liefs Ans
p.s. veel plezier met de kleinkinderen

Marrie zei

Hallo Ghea,

Wat ben ik lang niet op je blog geweest ik zie zo veel mooie creaties ik ben helemaal weg van je 3 doosjes wat zijn die leuk en dat papier is ook zo mooi wat je hebt gebruikt heel mooi allemaal.
En ik was rond 18 november in Disney het was bij ons gelukkig ook niet zo druk maar dat weekend er na was het super druk ik zag dat er wacht tijden van wel 2 uur voor een attractie was is toch niet leuk meer en zeker niet als je met kleine kinderen bent.
Ik wil je nog een fijne kerst en een gezond 2015 toewensen.

lieve groetjes Marrie

Marleen van der Most zei

Hoi Ghea,
Ik ben via-via op je blog gekomen en heb even heerlijk rondgekeken. Wat veel moois! Je werkstuk hierboven is geweldig leuk geworden!!! Ik hou ook erg van Disney maar knutsel er eigenlijk nooit mee. Ontzettend leuk om te zien dat je dit zo mooi en creatief op je werkstuk hebt verwerkt. Echt gaaf!
Ben gelijk volger van je blog geworden.
Fijne avond en groetjes,
Marleen
http://handmadebymarleen.blogspot.nl/

Jolanda zei

Gewldigggggggg wat heb je dit leuk gedaan en ben benieuwd hoe tinkerbel eruit ziet. Spannend........
En arme iefke, maar gelukkig is ze nog jong.

Fijne feestdagen liefs Jolanda

Jolanda zei

Wow...wat een leuk idee....schitterende kleuren en zoooo leuk al die Disney plaatjes...TOP!!!!
Liefs van Jolanda

Hele fijne kerstdagen en weer een heel creatief 2015

Jane zei

Mooie vaas hoor. Leuk met dat blauw gedaan. Ik had dat ook met de inkt vond het maar lastig. Ik had het trouwens op 1 laagje gestempeld dan zie je het papier wat minder vond ik zelf.

Leuk dat je mee doet bij de Creatieve Zebra

Groetjes Jane DT DCZ

Ditta zei

Heel leuk zeg!
Dank je wel voor het mee doen bij De Creatieve Zebra!
Groetjes, Ditta DT DCZ