zondag 14 december 2014

Kadootjes....

Vandaag eindelijk weer eens tijd om een kaartje te plaatsen.
Ik wil graag meedoen bij http://knutselsenkadootjes.blogspot.de/
gebruik minstens 3 kadootjes op je kaart.
En hier is hij dan,





Ik heb hem voor mijn buurvrouw gemaakt, waar ik altijd mee knutsel
op de camping.....en nog meerdere dames uiteraard. 





Zo dat is het weer....ik zag dat er weer iemand was weg gegaan jammer
maar helaas ik wens je het allerbeste.
Dan wens ik iedereen een hele fijne zondag toe, ik ga straks naar de
kerstmarkt in Haarlem lekker shoppen,
Verder wil ik Corrie van Os, Danoesja, Tante Gre, Anja v Klooster,
Margo Feijen, Yvonne Bonkerk en Anita v Ruinen en
Annelies Kusse  heel hartelijk bedanken voor hun kerstkaart /
creatie super lief!!!!! 



14 opmerkingen:

Creahannie zei

Hoi Ghea,
Wat een schitterende creatie is dit geworden, toppie.
Veel plezier op de Kerstmarkt.
Gr Hannie

Anita zei

Prachtige kaart Ghea!
Veel plezier op de kerstmarkt!
groetjes Anita

Monique zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt!
Dank je wel voor het meedoen bij K&K.
Wij zijn ook even naar een kerstmarkt geweest vandaag. Lekker met dit zonnetje.
Fijne dag.
Liefs Monique

corryskaart zei

hoi ghea
een erg leuke kaart met prachtige dingen erop en wens je veel shopplezier haha
grt corry

Hermien zei

Wow, wat een prachtig kaartje Ghea, er zijn zoveel mooie details op je kaart te zien!
Bedankt voor je deelname bij K&K.

Groetjes Hermien

Danoesja zei

Hoi Ghea
Wat is dit een prachtige kaart met mooie details.
Jij ook bedankt voor je schitterende kerstkaart, superlief van je. Bij mij zijn er ook 2 volgers vertrokken, jammer dan toch.
Lieve groetjes, Danoesja

Wil Frutsel zei

Wauw Ghea, prachtige kerstkaart in vintage, supermooie kleuren en een heel mooi lief plaatje. De vorm vind ik ook heel erg mooi!!
xx Wilma

Gaby Dierx zei

Mooi kaartje, mooie kleurtjes!!!
Creatieve groetjes, Gaby

karinshobby zei

Ik zie het Ghea :)) we hebben inderdaad hetzelfde plaatje gebruikt ;)
Erg mooi hoor deze kaart !!
Groetjes Karin

Corrie zei

Een hele mooie kaart Ghea
groetjes Corrie

Muuske zei

Prachtige nostalgische kaart.Mooi het bruin met blauw bijeen.Jammer dat er ook volgers weg gaan. Ennnn goed geschopt op de kerstmarkt??? groetjes Margo.

GerJanne zei

Hoi Ghea,
wat een leuke kaart voor je knutselbuurvrouw! EN de kadootjes zijn er heel leuk op!
Gezellig dat je meedoet bij ons van K@K.
Groetjes,
GerJanne

Nelly zei

Hele mooie creatie heb je gemaakt.,
Leuk hoe je de cadeautjes hebt verwerkt.

Bedankt voor je deelname aan de challenge van K&K.

Groetjes Nelly

Ingrid Reyners zei

Hoi Ghea, wat een mooi creatie heb je gemaakt. Wat zijn er veel leuke dingen te zien op je kaart, en erg mooi hoe de kadootjes erin verwerkt zijn. Leuk dat je mee doet met de challenge van K&K. groetjes, Ingrid.