zondag 28 december 2014

Alles Mag

Goedemorgen maatjes hebben jullie leuke kerstdagen
gehad wij gelukkig nog wel. Maar helaas heeft mij
zwager gister zijn moeder moeten laten gaan.  En moeten
wij er nog even hard tegenaan, kamertje leeg halen van het
verzorgcentrum Nieuw-Delftweide waar zij sinds kort
woonde, een fantastisch thuis geweldig lief personeel.
Wij namen de zorg altijd 4 weken over zodat mijn zwager
en schoonzuster er even tussen uit konden.
Maar nu gaan we verder met mijn kaartje dat ik graag mee
wil laten doen bij; http://webshop-anmacreatief.blogspot.be/
Challenge 39 Alles Mag tot 31 dec                            









Ik wens jullie allemaal een spetterend uiteinde en een goed begin.
Liefs Ghea

10 opmerkingen:

Jolanda zei

Geweldig ziet je kaartje er uit Ghee en wat naar dat je dit weer mee moet maken zo. Ik hoop dat jullie ook een spetterend uiteinde zult hebben en tot volgend jaar.

Liefs van Jolanda

Wil Frutsel zei

Prachtige kaart Ghea, en heel veel goeds gezondheid en creativiteiet voor 2015!!
xx Wilma

Anita van Merode zei

Prachtige kaart Ghea, en sterkte met het verlies.
Groetjes Anita

Henriëtte zei

Wat verdrietig voor je zwager en jullie. Sterkte hoor.
Je kaart ziet er weer prachtig uit.

groetjes Henriëtte

Gaby Dierx zei

Mooi winters kaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Muuske zei

Schitterende kaart Ghea,mooie kleuren.En ik kan dit zeggen want hij staat hier op de kast te pronken.Wens jullie veel sterkte met het verlies van de moeder van jullie zwager.Hoop voor jullie dat 2015 een super jaar mag worden.groetjes Margo.

scrapcreations-judith zei

Een prachtig kaartje. Leuk dat je meedoet met de decemberchallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

Ina Twigt zei

Prachtige kaart,mooie kleuren.
Groetjes,Ina

Pop's Cards zei

Morning sweetie, this is simply stunning:0) hugs Pops x

Nicole zei

Gelukkig Nieuwjaar!!! Ik wens je alle goeds voor dit nieuwe jaar!
En wat een mooie kaart heb je gemaakt. Prachtig in die blauw grijstinten.
Liefs, Nicole