dinsdag 11 november 2014

On the fourth day of Christmas

Goedemorgen dames,
Ik heb de smaak weer helemaal te pakken, vandaag
weer een kerstcreatie om mee te laten doen bij:
http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/  Kerstcreatie
Challenge 38  november 2014











3 leuke doosjes gemaakt van schitterend papier van
graphic 45  Twelve Days of Christmas de vellen 
zijn ook los verkrijgbaar....super handig.









En deze houd ik uiteraard ook zelf. ik vind het veels te leuk 
om weg te geven. 
Allemaal een heel gezellig sint maarten vanavond.
Ik mag zelf weer binnenkort naar Disney met mijn dochter, ik heb
er weer heel veel zin in......ik tel de dagen af naar 3- 4 en 5 december.


Hartelijke Groetjes van Ghea

4 opmerkingen:

Corrie zei

Wauwww wat mooi Ghea
schitterend papier heb je ervoor gebruikt

groetjes Corrie

Muuske zei

Schitterende doosjes zijn het.Mooi papier wat je gebruikt hebt.Leuk dat je naar Disney gaat.groetjes Margo.

Jane zei

Wat heb je dat mooi gedaan zeg!!
Zou ik denk ik ook zelf houden.

Groetjes Jane

Helen zei

Wat een prachtige creatie. Veel plezier in Disney. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes Helen