zondag 19 oktober 2014

We Wish you.......

Vandaag wil ik graag meedoen bij WLVC Alles Mag
Ik heb een mooie Kerstcreatie gemaakt voor mijn vriendin.
Kijk maar even mee,





Een tijdje terug heb ik hem in het blauw gemaakt voor mijzelf van MDF,
deze heb ik over getrokken op craftpapier.












Ze zijn aan elkaar vast geplakt met het lint.....ik zal even de blauwe
creatie nog een keer laten zien.





Zo zie je 2x het zelfde maar toch heel anders.
Wens jullie een hele fijne zondagavond toe.


GROETJES van GHEA 



15 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi ghea
nou zo zijn het wel twee prachtige creatie's geworden zo kunnen jullie samen genieten van dit moois!
groetjes corry

Gaby Dierx zei

Leuke kersthanger, lief gebaar!!!
Creatieve groetjes, Gaby

lenywim35 zei

Erg leuke kersthangers zo Ghea. Misschien vnd ik de roze het mooiste, maar blauw geniet weer mijn voorkeur. gr leny w

Danoesja zei

Hoi Ghea
Wat een mooie hanger heb je voor vriendin gemaakt met prachtige details, de blauwe vind ik ook schitterend.
Lieve groetjes, Danoesja

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kerstcreaties Ghea, zowel de blauwe als de roze variant. Je hebt ze beiden tot in de puntjes afgewerkt. Complimentjes...
Lieve groetjes Miranda

Grietje zei

Schitterende kersthanger heb je gemaakt. Mooie kleuren heb je gebruikt. Daar zal je vriendin vast blij mee zijn.
Groetjes Grietje

Ans Gilbert zei

wat heb je 2 prachtige kersthangers gemaakt, mooie kleurtjes en plaatjes, super gedaan,
liefs Ans

Muuske zei

Prachtige kersthangers heb je gemaakt.Leuk met de nostalgische plaatjes.groetjes Margo.

Original handmade by Janneke zei

Een prachtige kersthanger heb je gemaakt Ghea, en leuk om je vriendin hiermee te verrassen!
Heel mooi zoals je de kleuren en details met elkaar hebt afgestemd.

Groetjes Janneke GDT-WLVC

Henriëtte zei

Ook deze hanger is, net als de vorige blauwe, weer prachtig geworden Ghea. Leuk dat je meedoet met de challenge bij WLVC. Succes.

groetjes Henriëtte

Wil Frutsel zei

Prachtige hangers Ghea. Heel mooi gemaakt. Echt. vintage!!
Liefs Wilma

Marja zei

Heel erg mooi gemaakt
groetjes Marja

Plony zei

Ooo wat gaaaaafffff!!! Dat heb je super gedaan meis, wat een plaatjes! Heerlijk om dit te zien...ik ben er dol op. Fijn dat je meedoet bij WLVC.
Liefs van Plony vanuit Ommen deze keer.

Erica ♥ zei


Wat ontzettend prachtig gemaakt zeg, wowww ☺

Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Liesbeth zei

Wat een mooie kersthangers heb je gemaakt Ghea, erg mooi allebei, bedankt voor het meedoen bij WLVC.
gr. Liesbeth