zondag 12 oktober 2014

HIEP HIEP HOERA

Goedemiddag dames,
Vandaag eindelijk weer eens tijd om wat te posten, ik ben
wel bezig met mijn hobby maar het schiet allemaal niet zo op.
Ik heb voor mijn kleinzoon Sake een herfstcreatie gemaakt,
hij wordt namelijk op 22 oktober 1 jaar.
Ik wil graag meedoen bij http://duymelot.blogspot.nl 














Op de vlaggetjes staat Sake 1 jaar.....ik ben er zeer tevreden over.
Ik ga gauw weer verder met een kaart voor mijn schoonzuster, die 
aanstaande zaterdag jarig is.
Wens jullie een hele fijne zondagavond toe.



10 opmerkingen:

Marguerite zei

Wat mooi!!!

Corrie zei

Hallo Ghea
Wat een super leuke herfstcreatie heb je gemaakt voor je bijna jarige kleinzoon, daar zal hij zeker blij mee zijn.

groetjes Corrie

Marlies zei

Een super mooie herfst tafereeltje voor je kleinzoon. Een heel leuk idee en geweldig uitgevoerd! groetjes, Marlies

Grietje zei

Wat een prachtig herfsttafereeltje heb je gemaakt, schitterend met Poohbeer en Ijor en Knorretje. Dat zal vast aanslaan bij je kleinzoon.
Groetjes Grietje

Muuske zei

Hallo Ghea,wat een schitterend herfststuk heb je voor jullie kleinzoon gemaakt.Daar zal hij wel heel blij mee zijn.groetjes Margo.

Erica ♥ zei


Hoi Ghea,

Wat heb je dat ontzettend mooi gemaakt ☺

Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}

Jolanda zei

Ja oma dat heb je heel mooooooi gedaan voor Sake en dat zal hij best heeeeel leuk vinden. Alweer bijna een jaar meid wat gaat de tijd toch snel.

Liefs van Jolanda

Joke de Wit zei

Ohh wat leuk Ghea zal hij wel heel blij mee zijn.Groetjes Joke

jolanda zei

heel leuk

Margreet zei

Wat n prachtige kaart Ghea en leuk dat je met onze challenge mee doet op het Duymelot challenge blog

Groetjes Margreet