zaterdag 6 september 2014

From all of us......

Goedemiddag bloggers zijn jullie ook allemaal druk met het
maken van kerst creaties, nou ik wel hoor zal het zo laten zien.
Maar eerst wil ik even Leny van http://lenywittenberg2013.blogspot.nl/ 
hartelijk bedanken voor het versturen van haar voor mijn tante,
het was helaas de enigste kaart die mijn tante binnen kreeg.
Helaas gaat er geen prijs uit maar Lenie als je je adres mailt krijg
je als troostprijs een mooie kerstkaart van me rond 7december.
Dan nu mijn kaartje: ik wil de kaart mee laten doen bij:
http://noortje-design.blogspot.nl/2014/08/challenge-kadootjeskaart.html
http://christmascardchallenges.blogspot.co.uk/  anything goes
http://www.yvonnes52weeksofchristmas.blogspot.nl/








het patroon kun je vinden bij Noordesign 











gebruikte spullen: 
6002/2021 ijssterrenrand 
6002/2029 rendieren 
6410/0114 dec 25th 
COL1325 MD from al of us 
Lr0244 hulst 
Cr1224 kerstboom 
CT009 snowy village NS  
effekt sneeuw 
glitter een brad en sneeuwballetjes organzalint
free image van Inger Harding thank you so much
 http://simplyinger.blogspot.nl/p/download-my-freebies.html






Ik hoop dat jullie het allemaal leuk vinden.
Wens jullie een fijn weekend.



17 opmerkingen:

Creahannie zei

Hoi Ghea,

Dit is een schitterende creatie geworden!!!

Gr Hannie

martina's kaartjes zei

een superleuke kaart ! heel erg mooi geslaagd
grtjs,martina
x

Pien Puk zei

Hoi Ghea,

Wat een prachtige creatie heb je gemaakt!!

leafs fan Ina

Marja zei

Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt.
groetjes Marja

Erica ♥ zei

Zo wat is dit een schitterende kaart geworden zeg ☺
Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}

lenywim35 zei

Ik keek er eerst overheen Ghea, omdat mijn naam met een Y aan t eind is. Maar toen ik doorlas en me verbaasde , dat je tante maar 1 kaart had gekregen, dacht ik, en de mijne dan? Kan je nagaan. Toen zag ik pas mijn naam erachter staan. Raar hoor, dat je tante maar 1 kaart kreeg.
Ook jammer voor haar. Ik hoop maar dat ze de mijne mooi vond.
Jouw kaart - dezelfde dan - heb ik vanmiddag in het echt gezien bij Joyce Martens van Noor. Ik vond hem prachtig en ik zag dat de jouwe ook heel fraai is. Adres stuur ik wel eens. Maar het is toch wel goed hoor.
gr leny w

Marlies zei

Een schitterende kerstkaart Ghea! Super mooi gemaakt met prachtige details. Een mooi kerst tafereeltje. groetjes, Marlies

Tineke van der Linden zei

Supermooi is je kerstkaart met het leuke kadootjes-kaartmodel.
Groetjes Tineke

Gaby Dierx zei

Wat een geweldige creatie, Ghea, SUPER!!!
Creatieve groetjes, Gaby

jolanda zei

prachtige kaart

Irene zei

OOOOh wat is dit een beeldschone en aparte kerstkaart Ghea!

xx Irene

Joke de Wit zei

Prachtig gemaakt Ghea.Groetjes Joke

marion zei

Wat mooi weer, liefs, Marion

Corrie zei

Wauwww wat mooi Ghea
groetjes Corrie

Just me... zei

Wat een mooi tafereeltje...

Oma Nel zei

Helemaal geweldig is hij Veel liefs Nel

Doris zei

Hoi Ghea,
Wat prachtig ,mooie model ,schitterende kerst creatie .
Groetjes Doris