maandag 18 augustus 2014

Believe

Hallo maatjes wat een slecht weer he, het lijkt wel herfst de laatste dagen.
Echt weer om een herfst of kerstkaart te gaan maken toch.
Vandaag voor de 3e keer een kerstcreatie gepimpt op MDF.





Ik heb er al meerdere voorbij zien komen het is ook zo leuk om te doen.
Ik heb ze alle 3 aan elkaar geplakt.....en hou ze lekker zelf.








Je kan ze uiteraard ook apart maken maar ik vind het zo leuk om op te hangen.
Laat maar horen wat jullie ervan vinden.............



15 opmerkingen:

Atelier Valerie © zei

Woouuuuww ... een schitterende kaart ...
Heel speciaal vind ik ...
Fijne maandag ... lieve groetjes

martina's kaartjes zei

wat een leuke, geslaagde creatie
grtjs,martina
x

Wil Frutsel zei

Mooi gemaakt Ghea, prachtig materiaal gebruikt en het plaatje vind ik ook zoo lief. Een toppertje hoor!!! En ik wens je veel sterkte bij het voldoen van je vaders eerste wens. En wat je tante betreft.... wat is het toch een rot ziekte. Wij hebben vorig jaar mijn moeder er aan verloren, en ook haar hebben we op een speciaal plekje uitgestrooid, nl op mijn vaders graf die ook aan deze ziekte is overleden. Ook heel veel sterkte voor je tante, en dat ze het maar allemaal goed mag doorstaan.
liefs Wilma

Erica ♥ zei

Jeetje zeg wat mooi gemaakt, heel apart, gelijk heb je dat je er
zelf van gaat genieten ☺
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}

Liefs Ineke zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Liefs Ineke zei

prachtig Ghea

Liefs Ineke

Maria Loyen zei

Prachtige kaart Ghea
groetjes Maria

Gaby Dierx zei

Wat een mooie kerstcreatie, Ghea. Zou ik ook zelf gehouden hebben...:-)
Creatieve groetjes, Gaby

Hanny zei

Wow, wat een schitterende Kerstcreatie is dit zeg, prachtig gemaakt en geweldige mooie kleuren ook.
Liefs Hanny♥,
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Joke de Wit zei

Ohh wat mooi gemaakt Ghea ik zou hem ook niet weg geven hoor.Groetjes Joke

Jolanda zei

WOW Ghee wat heb je dat leuk gedaan bij mij staat het nog op de things to do lijst. Vind het erg mooi met mooie kleuren gewerkt. Top Ghee.

Liefs Jolanda

Mar Knutsel zei

Wat prachtig,je zou willen dat het nu al kerts was.

Groetjes Marian

Inger zei

Wowww such a beautiful christmas card Ghea!!
Great idea!
Have a lovely day.
♥ Hugs, Inger

Muuske zei

Mooi zo alle 3 bij elkaar.Prachtige romantische creatie.groetjes Margo.

Ans S. zei

Wat een schitterende kerstcreatie, super mooi gemaakt.

Groetjes Ans