donderdag 4 september 2014

STERKTE......

Vandaag is het dan eindelijk zover..... we zijn inmiddels een jaar verder
en hebben al heel veel mee gemaakt. Het is een dag na mijn vaders
verjaardag, dat vonden we 2 weken geleden nog een goede dag.
Maar nu blijkt dat mijn tante precies op dezelfde dag haar 1e bestraling
krijgt. Ik vind het erg rot voor mijn tante en mijn moeder dat ze op
z n dag met hun gedachten op twee plaatsen tegelijk moeten zijn.
Ik leef met jullie mee. Voor mijn tante heb ik een klein bloemenvaasje
gemaakt van een groente potje, en er heerlijke freesia s in gekocht.



Ik hoop dat jullie het potje leuk vinden, het neemt niet zoveel plaats in beslag
en past dus makkelijk op een ziekenhuis tafeltje....mits je er kleine bloemen-
tjes in doet. Mijn Tante moet 5 weken bestraald worden als ze daar door heen
komt moet ze een zware operatie ondergaan om het  gezwel weg te halen.
Daarna herstellen en dan nog een andere zware operatie ondergaan en weer
herstellen. Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie voor haar een kaartje willen
maken met sterkte beterschap of een opkikkertje en dit dan opsturen naar:


W.F.Vissershuis
Mevr J Boudesteijn-Groen
Afdelind 2 kamer 24
Houtmanstraat 1
1972 EE IJmuiden


Ze zit hier tijdelijk 5 weken en gaat daarna ergens anders heen.
Doen jullie allemaal mee:
Bij 25 kaarten geef ik een pakketje weg.
De aktie loopt t/m 4 september, doen jullie mee 25 kaarten dat moet 
toch wel lukken.........ook al is het vakantie tijd. 
Laat een berichtje achter met nummer 1 enz enz  
Kwam net mijn zuster tegen in de supermarkt, we hebben nog meer slecht nieuws.
Mijn ex-schoonzusje was bij mijn moeder langs geweest om te vertellen 
dat ze borstkanker heeft. Wat een narigheid toch allemaal, ze was mijn vriendin 
ook al tegen gekomen in het AvL.  





Ik laat het hierbij en ga me voorbereiden om vanavond om 19;00 uur
de laatste wens van mijn vader in te willigen....uitstrooien op zee.
Met de voormalige reddingboot en nu PR boot de Johanna Louisa


Goeie reis, en tot ziens pap......Je liefhebbende dochter Ghea


Dit bericht blijft bovenaan staan t/m 4 september, voor andere 
berichten even doorscrollen aub.






16 opmerkingen:

Marcella zei

Hoi Ghea
Jeetje wat een triest nieuws allemaal .
Heel veel sterkte met alles .
Je hebt het wel weer heel mooi gemaakt .
Liefs Marcella

Ellen zei

Wat een narigheid allemaal Ghea...ik kreeg gisteravond hetzelfde slechte nieuws van mn buurvrouw, ze wordt volgende week geopereerd.
Vreselijk...ik wens jou/jullie ook veel sterkte. Met mijn vader is hetzelfde gebeurd...helaas was ik daar niet bij.
Ik denk aan je meis.
Je vaasje is beeldig en je tante zal er blij mee zijn.
Liefs van Ellen

Wil Frutsel zei

Mooi gemaakt voor haar, en ook sterkte voor jou.
liefs Wilma

Hanny zei

Wat ontzettend mooi gemaakt Ghea, lief ook. Wat een narigheid allemaal, ik wens je heel veel sterkte met alles, Liefs Hanny, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Gaby Dierx zei

Mooi gemaakt en sterkte voor iedereen!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Anita Meijer zei

Pffff wat heftig allemaal Ghea, niet leuk zeg. Heel veel sterkte met alles ook al valt dat niet mee. Ik ga een kaartje opsturen, want hoe fijn zal het zijn als ze in deze narigheid elke dag een positieve drive krijgt door al de kaartjes. Wat heb je dit schitterend gemaakt voor haar. Hou je taai.
Liefs van Anita

karin zei

Dat zijn geen leuke dingen Ghea. Heel veel sterkte met alles.
Zo moet je denken zo heeft ieder huisje zijn kruisje. Ik zit ook te wachten op een uitslag van een familielid die vandaag weer voor een scan moest.
Groetjes,
Karin.

Angélique zei

Jeetje Ghea, wat een narigheid en verdriet komt er op jullie pad. Heel veel sterkte voor jullie allemaal.

Marguerite zei

Soms lijkt het of al het slechte nieuws bij 1 persoon terecht moet komen. Heel veel sterkte.
Maar wat een mooi gebaar om het as van je vader met de reddingsboot uit te strooien. Van mijn vader moet ook over water uit gestrooid zijn. Wij waren er zelf niet bij. Gebeurde 20 jaar geleden nog niet. Denk ik.
Sterkte. Het gevoel verandert nooit. Mijn vader is 8 augustus 1994 overleden en ik mis hem nog altijd.
Marguerite

Anita van Merode zei

Hoi Ghea,
jeetje wat een narigheid. Ik wil je heel veel sterkte wensen! Prachtig wat je gemaakt heb voor je Tante.
Groetjes Anita

Mar Knutsel zei

Hallo Ghea,

Sterkte hoor, want wat een narigheid allemaal.

Groetjes Marian

Muuske zei

Hoi Ghea , wat een narigheid allemaal.Wens je veel sterkte.groetjes Margo.

Henriette zei

Lieve Ghea wat krijg je veel ff op je bordje - in gedachten ben ik bij je en heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd, liefs Henriette xxx

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Dankjewel voor je lieve berichtje op mijn blog, ik wens jou ook veel sterkte, je hebt iets moois voor je tante gemaakt, lieve groetjes Ans

Bernadet zei

Jee Ghea, in wat voor hel zitten jullie op dit moment zeg!
Heel errug veel sterkte!!!

lenywim35 zei

Ik had het je helemaal vergeten te vertellen. Maar een kaartje voor je tante heb ik dezelfde week nog weggestuurd. Ik hoop, dat ze het mooi vond. Ik zal wel mijn hele naam hebben gebruikt of Wims naam. Ik haar het wel.
Veel sterkte met alle narigheid. liefs leny w