zondag 13 juli 2014

Gefeliciteerd......

Allereerst een warm welkom aan mijn nieuwe volgers, en heel
hartelijk bedankt voor jullie lieve woorden.
Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien die ik voor mijn
vriendin Yvonne heb gemaakt.





Ik heb een envelop gemaakt met daarin een kopie van mijn kaartje met daar 
tussen in dit kaartje.....kijk maar mee dan snap je het vanzelf. 





Dit is de kopie met het kado wat ik weggeef een abonnement van het Noor magazine.





Dit is mijn echte kaartje verwerkt op de envelop





En zo ziet het geheel eruit leuk he.....en nu maar afwachten wanneer het 
abonnement in de bus gaan vallen. 
Bedankt voor jullie bezoekje, wens jullie nog een hele fijne avond toe. 




17 opmerkingen:

Scraptastische hobby zei

Ik hoop van bij mij Ghea, hihi...nee hoor grapje, maar de ontvanger zal er heel blij mee zijn! En een kopie van je eigen kaartje is ook een idee....scheelt wel in postzegels, want ik moet er altijd 2 opplakken. Je envelop is ook heel mooi!
Groetjes van Gerie

Grietje zei

Leuk kado en leuk idee om weg te geven. Prachtig gemaakt.
Groetjes Grietje

Wilma zei

Dat is wel een heel MOOI cadeau Ghea.....zelfs de envelop is te MOOI om weg te gooien.
Liefs Wilma ☺☺☺

Angélique zei

Wat heb je dit leuk bedacht zeg! En al helemaal super leuk uitgevoerd, heel mooi!

Corrie zei

wat een prachtige vlop en een heel leuk kado

Judith Liefting zei

Oh, prachtig je klaprozen Ghea! Je cadeautje viel vast ook goed in de smaak!

Joke de Wit zei

Prachtig Ghea zal ze wel heel blij mee zijn.Groetjes Joke

Hanny zei

Geweldig, wat een leuk idee en zo mooi gemaakt. superfijn cadeau ook overigens. Je blog ziet er gaaf uit, helemaal in de Fairy-sfeer. Ik heb vandaag een kaart geplaatst met Fairies dus vond het leuk om ze op je blog ook tegen te komen.liefs Hanny♥,
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Mar Knutsel zei

Erg mooie kaart, en wat leuk ook een envelop van het zelfde.

Groetjes Marian

Kim Piggott zei

So gorgeous!
hugs
kim x

Gaby Dierx zei

Super, geweldig mooi gemaakt!!!
Creatieve groetjes, Gaby

jolanda zei

heel erg mooi

Corrie zei

Prachtig gemaakt Ghea, ook voor jou gaat de zon weer schijnen hoor.
Lieve groetjes,Corrie

Anita Meijer zei

Wat ontzettend superleuk gedaan Ghea, top, daar zal Yvonne wel heel blij mee zijn.
Liefs van Anita

corryskaart zei

zo ghea dit ziet er supergaaf uit zo mooi setje bijelkaar!!
groetjes corry

Muuske zei

Wat een leuk idee,en lief om dit te geven.Zal Yvonne wel heel blij mee zijn.groetjes Margo.

Erica ♥ zei

Wat een mooi geheel en ook een toffe kleur,
heel erg gaaf gemaakt ☺
Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}